Gå til innhold

Min mor kom ikke i bryllupet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så skuffet og lei meg. Meldte ikke avbud, og stolen ved siden av min mann sto tom hele kvelden. Veldig ubehagelig, gjestene lurte jo på hvorfor hun ikke kom, og broren min dekket over så godt han kunne. Trist for at hun ikke ville dele den store dagen med sin eneste datter. Forklaringen hun kom med senere, var at hun ikke hadde lyst, fordi vi hadde invitert noen som hun ikke liker. Men ærlig talt! Hva ville dere gjort? Mannen min er så sint at han ikke snakker med henne lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg, hadde jeg snudd ryggen til ei god stund, så hun kunne ha levd i sin egen lille verden!! Forferdelig hvis jeg hadde blitt dolket i ryggen av min egen mor.

Skrevet

Helt enig med Nemi ... Huff så trist..

Skrevet

hadde kuttet kontakten til hun hadde insett hva hun hadde gjort, noe jeg tviler på at kun ikke ville ha gjort. Enkelte mødre er desverre slik, lever i sin egen selvsentrerte bobble.

Skrevet

Men har dere et dårlig forhold eller noe slikt? Eller kom dette som lyn fra klar himmel? Vet du hva som virkelig er grunnen? Virker jo som om hun er litt syk i nøtta... Meget spesielt.

Skrevet

Min far kom ikke i mitt. jeg giftet meg i 2004 og har ikke sett eller snakket med han siden. noen ting klarer jeg bare ikke å tilgi.

Skrevet

noe slikt kunne min mor ha funnet på... egoistisk tankegang.

føler med deg, dette er en av de viktigste dagene,

sender deg en klem

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Faren min kom ikke i vårt heller. Det er selvsagt trist men det er jo de som gikk glipp av noe. Vi ble jo gift:)

Skrevet

Hadde min mor funnet på å gjøre noe sånt, ville jeg ikke hatt noe mer kontakt med henne. Det er toppen av frekkhet og uomtenksomhet. Jeg ville kuttet tvert, og latt henne krype lenge før jeg hadde tenkt tanken på tilgivelse. Skjønner godt mannen din jeg..

Skrevet

Ja, tilgir nok litt for lett. Kanskje derfor man blir behandlet på den måten. Men er ikke så flink å si i fra...

HI

Skrevet

Det er jo utrolig kjedelig at hun ikke kom i bryllupet, men det bør ikke være eneste grunnen til å kutte kontakten. Hvordan er forholdet og kontakten deres ellers?

Rart at hun ikke kunne snakke med deg om at hun syntes det var vanskelig å komme pga, en annen gjest. Høres nesten ut som det er en annen grunn til at hun ikke dukket opp.

Skrevet

Jeg ville sagt til henne (evt skrevet, om det er vanskelig å si) at du er utrolig skuffet over at hun valgte å boikotte å stille på en av de største dagene i ditt liv pga at hun mislikte gjestelista. Det ville betydd mye for deg å ha moren din der, og både du og mannen synes det er lavmål å ikke komme, virkelig toppen av egoisme.

Du kan Si at du føler at det som er viktig for deg tydeligvis ikke bryr henne noe videre og at du føler det vil være vanskelig å forholde deg til henne fremover pga en så usympatisk handling. Dette er jo noe det er vanskelig å tilgi og glemme, og det legger selvsagt en veldig demper på ens egen glede den dagen at mamma ikke stiller opp, og ikke en gang sier fra!! Dette må du ikke la gå upåaktet hen. Gni det inn- si i klartekst at du er dypt såret og at du håper hun innser skaden hun har gjort..

(ps - hun har vel ikke sosialangst? Mennesker m angst kan jo som kjent gå langt for å unngå å utsette seg for skrekken. Og da tenker man vel også gjerne at ingen bryr deg om man ikke kommer. men bare du vet om det kan være tilfellet. Er det ikke det, ville jeg sagt som over..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...