Janita m. 2 mirakler Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Har en sønn på 2 1/2 år som grunnet tidligere tarmsykdom har meget løs avføring. Har nå begynt å gå i basseng med tvillingsøsteren, men ønsker så inderlig å ha med sønnen min også. Tenkte å ta på ham badebleie og plastbukse utenpå. Noen med gode råd om hva som "holder" mest mulig på løs avføring hvis uhellet skulle være ute.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Min erfaring er at de ikke bæsjer i vannet, spesielt ikke når de er så store. Vi har hatt med sønnen vår i basseng ca1g i uka siden han var 3mnd, nå er han 2år og 8mnd og han har ikke bæsjet i bassenget en gang. Når det gjelder hva som holder best på avføringen, så vil jeg tro det er badebukser som er beregnet for å gjøre det. Jeg tror ikke jeg har sett en eneste unge hvor en badebleie sitter ordentlig på.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Hva med å prøve litt i badekar for å se hvordan det går der først? Jeg syntes ikke noe om å ha med barn som bæsjer i offentlig badebasseng. Vi går alltid etter de har bæsjet + at de har veldig rutine på dette. Ett uhell kan skje, men om man tror det skjer så syntes jeg ikke at man bør dra. Test ut i badekar så ser du fort hva som ergreit å gjøre. Noen barn bæsjer i vann selv om det vistmnok ikke skal gå ann. Løs avføring i bassenget kan føre til at bassenget må stenges en periode og det er jo ikke så hyggelig å være grunnen til. Badebleiene er veldig greie. De sitter godt på mine unger, men de er jo ganske dyre om man skal gå ofte. Vet det finnes badebukser med samme funksjon som er foret osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå