Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #51 Skrevet 15. februar 2010 dytter denne...historien skurrer litt:/
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #52 Skrevet 15. februar 2010 hmmm........ Alle slags ulykker bruker nå å bli omtalt på nettet, og dødsulykke med bil burde nå i det minste kommet frem på en eller annen større nettavis??? Bare jeg som er litt skeptisk eller???
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #53 Skrevet 15. februar 2010 kondulerer så masse!! dere har min dypeste medfølelse
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #54 Skrevet 15. februar 2010 Hvorfor er ikke dette på nettet, på nyhetene? Dere lettlurte, dumme hønsehuer, tror nå på alt og.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #55 Skrevet 15. februar 2010 Hvorfor svare når du ikke tror på det HI sier? Er det ikke bedre å ignorere for å ikke gi oppmerksomhet på det du mener er oppspinn? Da risikerer du heller ikke å legge stein til byrden om det viser seg å være sant.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #56 Skrevet 15. februar 2010 Det skal vel du bare drite i 19.11!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #58 Skrevet 15. februar 2010 Ved mistanke om selvmord, noe dette mest sannsynlig er så omtales det svært skjeldent i media. Tror dere familien ville satt pris på det?! Herregud!
Gjest H to the Izzo Skrevet 15. februar 2010 #59 Skrevet 15. februar 2010 Dette var det forferdelig trist å lese. Min dypeste medfølelse til deg og barna dine, HI. Som andre også har skrevet så må du huske på at dette ikke er din feil. Du burde benytte deg av alle tilbud om terapi i tiden fremover. Klem fra
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #60 Skrevet 15. februar 2010 Tror dere selvmord blir annonsert i media. Høneshuer
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #61 Skrevet 15. februar 2010 Tror dere selvmord blir annonsert i media. Høneshuer ------------ Nei, det bruker ikke å stå forbannet idiot kjørte i fjellveggen med vilje. Men, det bruker bestandig å stå smånotiser på nettet om f eks dødsulykke på f eks e-39 og mann omkom. Til og med etter en bitteliten kræsj i midt-norge så står det på nettet; Ifølge operasjonsleder i Sør-Trøndelag politidistrikt xxxxxxxxxxx er det snakk om en frontkollisjon mellom to biler. - To mannspersoner er involvert, den ene er så å si uskadd, mens den andre er kjørt til sykehus osv.......... Så hønsehus kan du være selv ditt uopplyste lille nek!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #62 Skrevet 15. februar 2010 19.31- hør da, di nepe!!!!!!!!!! Politiet var på forhånd varslet av kona om at mannen kanskje ville kjøre seg i hjel. Politiet fant ham. I slike tilfeller varsler ikke politiet media, det gjør man ikke ved selvmord!!! Kan du huske å ha lest "mann hengte seg i Mandal", f.eks????!! Dette var et selvmord, det visste de. Da er prosedyre å ikke varsle media. Skjønner?? Spiller ingen rolle om det var en utforkjøring med bil, eller om det var selvmord ved våpen- det varsles ikke. Kan du få det inn i det trange huset ditt?
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #63 Skrevet 15. februar 2010 Jeg kjenner til to tilfeller av selvmord med bil det ALDRI har stått noe om i media. Av hensyn til familien.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #64 Skrevet 15. februar 2010 løgn og tull dette. Årets aprilspøk :-)))
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #65 Skrevet 15. februar 2010 Se for deg at dette er sant, tenk deg hvor ille det føles å bli beskyldt for løgn. Jeg tok meg nær av de beskyldningene i sin tid.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #66 Skrevet 15. februar 2010 NN 19.31, jeg blir helt målløs av å lese det du skriver. Slike som deg skulle blitt blokkert fra forum som dette. Fikk du ikke oppdragelse som barn eller er du bare sprengt i huet? Det er overhodet ikke alle ulykker som kommer frem i media! ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Til HI: Jeg føler med deg med hele meg. Kan ikke forestille meg hvordan du har det nå. Ta imot all hjelp du kan få fra venner og bekjente og ikke minst kriseteamet osv. Det vil føles håpløst til tider, men selv om ikke tiden leger alle sår, så blir det enklere etterhvert. Sender deg og dine en trøsteklem.
♥Nemi♥ Skrevet 15. februar 2010 #67 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har selv opplevd selvmord i familien i form av bilulykke. Og set skal ikke komme i media! Faens idioter dere er.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #68 Skrevet 15. februar 2010 Anonym 23.32 i går her....: Kondolerer så utrolig mye.. Jeg kan ikke fatte det... At det virkelig skjedde. Har jo sittet i den situasjonen selv mange ganger, og lettelsen har vært helt overveldende når det har gått bra likevel. Kan ikke foresille meg hvordan det hadde vært hvis det faktisk hadde skjedd, slik du opplever nå. Det er bare ikke til å tro.. Kjære deg.. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, bare at jeg håper du kommer deg gjennom dette på en ok måte.. All trøst og støtte fra meg.. Stor klem...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #72 Skrevet 17. februar 2010 Hun har skrevet oppdatering på et annet innlegg.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #74 Skrevet 17. februar 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/141451677
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå