Gå til innhold

akkuratt naa mister jeg kansje mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han stakk av og truer med aa kjoere segihel,jeg tror det er saa pass alvorli, harringt foreldrne hans,men jg kan ikke ringe noen aa prate heller,fordi vissthan skulle ringe eller noe..

hjeeeeeeeeeeeeeelp. redslen og taarene kvelermeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har skjedd i forkant av denne episoden? Har han foretatt seg slike inpulsive handlinger før?

Skrevet

har ringt de ogsaa da,men vi bor i en stor by ,deskulle holde utkikk,men det er ikke saa my de kangjoere,han tok bilen.kan vaere langt av gaarde allerede

Skrevet

Om du mener trusselen var reell; ring politiet!

Ring deretter slekt og venner for å høre om han har dukket opp, og om de vet hvor han kan ha gjort av seg.

Skrevet

23:23, gå og legg deg.

HI, ring mannen din... prøv å få tak i han. hvis ikke, så ring politiet. bedre med en telefon for mye enn en for lite...

Skrevet

Hva er det som har skjedd da? Siden han raser sånn av sted med bilen og er på selvmordstokt?

Skrevet

vi har hatt sykebarn sidenjul. han driver for seg slvo er stresset. truet en gang foer,men da fant politit han. vikranglt,han mentejeghadde for mye fritid paa kveldstid .etter aahahvrt oppe i netsen seks doegn sammenhennde,blejegforbannet

Skrevet

Dette har jeg opplevd, mange ganger, med bf som nå er min x. Han lever fremdeles etter utallige suicidale episoder hvor han har sagt at han skal gjøre det, men så feiger han (heldigvis) ut.

Ring akutt-tlf på psykiatrisk - de kan prøve å ringe ham og snakke ham utav det. De har erfaring i dette.

Dette er ikke ditt ansvar - ja, jeg hatet det når folk sa det til meg, for det var ikke poenget for meg - jeg var jo livredd for å miste ham, så jeg ble helt lammet av skrekk, og gjorde ALT som sto i min makt for å redde ham/hjelpe ham med psyken sin.

Jeg skjønner at du er livredd, og håper for guds skyld at han kommer hjem igjen snart!

Men hvis dette er noe han av og til får for seg, må jeg nok si det jeg hatet å høre selv, at du må tenke på deg selv og barna. Er dette bra for deg og barna å bli utsatt for? Vet du synes synd på ham, og er desperat livredd for at han skal dø. MEN - det kommer til å suge ut all energi av deg i lengden

Jeg tapte - min x er pr i dag null tankknemlig for alt jeg har prøvd å gjøre for ham/hjelpe ham med. Fordi mennesker med alvorlig syke problemer er så egosentriske at de ikke helt skjønner hva de utsetter dem som er glad i dem for når de gjør slik som dette...

Skrevet

forklarte lenger oppe.jeg ringer han heletiden. ingen svarer

Skrevet

Huff. Du får bare fortsette å ringe han.Lykke til HI.

Skrevet

takk.faren skulle prove aa faa snakket med psykiatrisk avdeling..jg faar ikke puste.. ser ikke for meg en dag uten han

Skrevet

Klem til deg. Få håpe det går bra.

Skrevet

Det laa vel mer bakom,men det faar jeg aldri svar paa. Enke i en alder av 27 aar, tre barn under seks,hvorav en av er alvorlig syk..

FAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEnnnnnnnnnnnnnnn

Skrevet

Å herregud !

Gjorde han det???

Stakkars deg :-((( Kondolerer... Føler så veldig med deg... :-((

Drit i de negative komentarene her, det er det siste du trenger å tenke på nå!

*trøsteklem*

Skrevet

Hæ, hva skjer?

Har han tatt livet av seg?

Skrevet

Føler med deg. Venninna mi opplevde det der. Mannen stakk ut etter en krangel og kom aldri tilbake. Han truet ikke med selvmord da, men omkom (sannsynligvis) i en ulykke på snøscooteren.

Til trøst kan jeg fortelle at både hun og sønnen, som var baby da har greid seg bra etterpå, hun er gift på nytt og har en gutt på 4 år med sin nye mann. men det tok mange år for henne å komme over det og komme så langt.

Skrevet

Jeg er nok ikke et forumtroll nei, vi sitter i stuen og venter paa kriseteamet naa. naboen er kommet over,og svigers er og skal identifisere han naa.

Skrevet

Mine dypeste medfølelse for ditt tap!

Håper du klarer å komme deg vidre, selv om det er veldig vanskelig..

Sender deg en god klem!

Skrevet

åå herregud stakar deg. uff!!! kondolerer

Skrevet

kondolerer.

Vil du fortelle oss hvordan han døde?

Skrevet

Min dypeste medfølelse til deg og de som var glad i han.

Det er hjelp å å få, ta imot med åpne armer. Jeg skriver ned noen ting du sikkert ikke vil forholde deg til nå, men det kan komme godt med senere,

- NAV kan svare deg på om du har krav på etterlattepensjon. Søk.

- Barna dine skal ha barnepensjon

- det finnes støttegrupper for foreldrehvor den andre foreldren har falt fra

- det fines grupper for barn fra 3 år og oppover.

- uansett hvor bra du synes du takler det ta imot tilbudet om terapi og samtaler. Du kommer til å trenge å snakke deg gjennom det mange ganger.

- Tenk fremover. Du trenger avlastning til barna dine.

Viktigst av alt: det er lov å sørge, det er ingen fasit på hvordan man skal gjøre det. Noen trenger år, andre kort tid. Noen er bunnløst fortvilet, andre sinte. Noen kommer fort til gode minnner, andre ikke. Sorgen er din, ikke la noen fortelle deg hvordan du skal sørge, så lenge du har fokus fremover på sikt :)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...