Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #26 Skrevet 15. februar 2010 off, stakkars deg.. kondolerer så masse..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #28 Skrevet 15. februar 2010 Var det han som døde i sørtrøndelag? Varebil som kjørte over i feil kjørefelt og kræsjet med lastebil? Kondolerer, du må ha det grusomt nå... Håper du har noen som støtter deg.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #29 Skrevet 15. februar 2010 Herregud! Hva gjorde han da? kondolerer
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #30 Skrevet 15. februar 2010 Det vet du ingenting om. Du vet ikke hvordan du reagerer i en krise før du har prøvd. Da mannen min døde skrev jeg et langt innlegg på DiB samme kveld. Jeg trengte å skrive, jeg orket ikke prate med flere mennesker, at innleget ble postet her var egentlig tilfeldig.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #31 Skrevet 15. februar 2010 dere synes sikkert det er rart at jeg sitter her ja, jeg er nok veldig veldig i sjokk, de to minste hviler, hun eldste hadde allerde gaatt til SFO da beskjeden kom, svigermormor skal hente henne naa. ellers har vi ikke saa mye fam,og vnner og slikt skal informeres av min svigrfar naar han er tilbake. hanhadde kjoert utfor veien paa et veldig oede strekk,poltitet var jo varslet om at jeg var redd det kunne skje,saa de fant han i dag morges.....jeg savnr han, dt er det eneste jegkan tenke. sikkert rart aa sitte her,men jg orker ikk forholde meg tilden virklie vrdennaa,jeg foler alle tenker det er min feil aa mannen min...........
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #32 Skrevet 15. februar 2010 Huff, så ufattelig trist. ( Kondolerer! Dere har en fryktelig vond tid foran dere. Men husk at det var ikke din feil! Er man så deprimert at man tar livet av seg så er det neppe noe som noen kunne ha gjort fra eller til. Min dypeste medfølelse til deg, dine barn og den øvrige familie.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #34 Skrevet 15. februar 2010 Det må være forferdelig det du gjennomlever nå. Jeg kan ikke se for meg avmaktsfølelsen og fortvilelsen din. Men en ting er sikkert: det er ikke din feil. Det var han som hadde problemer, når han valgte å gjøre ting på denne måten. Man må kunne si fra om man føler at ting er urimelig uten å være redd for at den andre skal skade seg eller noe alvorlig skal skje. Det var ikke din skyld!! det virker som om dere var druknet i problemer og veldig utslitt begge to. Forsto deg som om han ahdde eget firma og med et barn som var alvorlig sykt kunne dere begge trengt avlastning. i min familie hendte noe lignende. En mann med 4 små og voldsomt mye ansvar og mangedobbelt jobb orket ikke presset til slutt og avsluttet sitt liv. Det han ikke klarte var å be om hjelp, skulle klare alt selv. Det var kanskje slik med dere også. æreskjær og vant til å klare dere selv. Men det er feil, det er aldri galt å be om hjelp når problemene blir for store. Du må ta i mot all mulig hjelp nå!! samtale med kriseteam, med psykolog, avlastning med ungene, alt du kan få. Og sakte men sikkert vil du en gang komme ut av den mørke dalen du er i nå. Mannen din var nok veldig forvirret og sint, men det var nok mer bak enn det du sier her. Kanskje han var deprimert pga situasjonen. Det sies at da kan man komme til et punkt hvor man kun tenker at det beste er at man selv forsvinner. Som en slags kortslutning i hjernen. Du vil klare deg. det vil være vondt, men du klarer deg. Livet er dessverre en lekse vi er kommet fo rå lære, også i tap og i savn. Men en dag vil du smile igjen. ta vare på barna og få hjelp til dem!! Klem til deg i sorgen
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #35 Skrevet 15. februar 2010 PS kanskje det tom var en ulykke. Når man er oppbragt og sint kan man kjøre på en uvøren måte og ulykker skjer lettere. Uansett fryktelig trist. Ta vare på deg og dere. barna trenger deg nå, fortell dem at det var en ulykke og la dem få sørge..
ConsuelaBananaHammock Skrevet 15. februar 2010 #36 Skrevet 15. februar 2010 Kan ikke tenke meg hvor vondt du har det nå... Klemmer til deg & dine, ta godt vare på hverandre...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #37 Skrevet 15. februar 2010 HI sitter vel i utlandet, siden æ. ø og å ikke er på maskineen hennes/hans??? Så litt rart og henvise til NAV kanskje????? Noe skurrer her,.littegrann......
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 15. februar 2010 #38 Skrevet 15. februar 2010 Kondolere HI. Jeg mangler ogsaa disse tastene,selv om jeg bor i Norge,kjoepte en liten Eee PC i Thailand.Rart at dere driver og mistenker alle for noe her.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #39 Skrevet 15. februar 2010 pga at hun ikke har æøå? Min venninne, som bor i Oslo, har heller ikke ØÆÅ på maskinen. Hun kjøpte seg nemlig en knalltøff liten pc i statene. Derfor. Men hun bor i norge likevel. Alt man skal henge seg opp i, da!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #40 Skrevet 15. februar 2010 Hvis damen er medlem av folketrygden er det da helt på sin plass å henvise til NAV. Man mister ikke alle rettigheter selv om man bor i utlandet.,
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #41 Skrevet 15. februar 2010 Veldig frekt av dere som sitter her og åpnet spekulerer om dette er sant eller ikke. Eier dere ikke oppdragelse? Er dere ikke såpass voksne at dere ikke klarer å bite det i det med tanke på at det kanskje kan være en enke i sjokk som blir såret av slike kommentarer? Kondolerer HI. Jeg misten min far som ung, og min mor har vært gift to gang i sitt liv, og blitt enke to ganger. Min far døde på havet i storm, og min stefar døde av kreft. Sender deg en klem. Ta vare på deg selv og barna.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #42 Skrevet 15. februar 2010 Kondolerer HI. Hvor bor dere? Nysjgerrig bare. Håper dere tar vare på hverandre i denne vanskelige tiden fremover..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #43 Skrevet 15. februar 2010 Kondolerer vennen.Hun bor på Vestlandet. Hilsen venninen hennes som skal over til henne nå
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #44 Skrevet 15. februar 2010 Så ufattelig trist å høre. Kondolerer.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #45 Skrevet 15. februar 2010 Dette var veldig trist lesning. Kondolerer så mye :-(
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #46 Skrevet 15. februar 2010 Vanvittig hvordan folk vet alt mulig her,kanskje hun ikke har så mye familie og venner? Kanskje hun vil takle det alene. Utrolig at alt som kommer opp her blir mistenkelgigjort.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #47 Skrevet 15. februar 2010 Du har min dypeste medfølelse. Husk at dette ikke er din skyld, ta imot alt du kan få av hjelp både til deg og barna dine. Barna kan kanskje få tilbud om sorggruppe der dere bor eller på det nærmeste sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #48 Skrevet 15. februar 2010 Kan godt forstå at hun skriver her inne, som dere kanskje ser av de første meldingene, så var hun frustrert fordi han bare hadde dratt, og sagt det han hadde sagt. Jeg hadde en lignende opplevelse selv der mannen min var full(ikke overstadig, men godt beruset) når jeg kom hjem fra jobb, jeg var sint, og han tok med seg guttungen(8år) på en sykkeltur. jeg skrev da her inne, og klaget min nød, oppgitt som jeg var. mannen havnet da utfor en ulykke på sykkel og ble alvorlig skadet, sønnen min ringte å ga meg beskjed om dette. Han var ikke direkte involvert i ulykken. Heldigvis gikk det bra med han, men vi var lenge i uvisshet. Jeg skrev da også her inne, var godt å få støtte, og jeg ville ikke ringe noen å "oppta" telefonen hvis de ringte fra sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #49 Skrevet 15. februar 2010 Unner ingen det du går gjennom nå.. Kondolerer
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #50 Skrevet 15. februar 2010 Huff.. stakkars deg og familien.. Det blir en trist og tung tid du går i møte nå.. Kondolerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå