Pompel og Pilt Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Nå begynner jeg å lure på hvor den blir av. Går ikke på noe prevensjon og jeg er ikke gravid. Begynner å savne den faktisk... Ammet til sønnen min var 12 mnd - altså 5 mnd. siden.... Noen med erfaring om dette?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Høres litt rart ut, kanskje du skulle høre med legen din?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Nei, det er på ingen måte normalt.. Når tok du sist g-test? Jeg hadde gått til legen med en gang, i verste fall kan du ha blitt steril!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Eg amma til gutten min var ca 12,5 mnd (men ganske lite dei siste månadane). Han er 17 mnd no og eg har hatt (ein slags) mensen ein gong, for eit par veker sidan. Så heilt unormalt er det nok ikkje :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Jeg vet om et par stykker som ikke fikk den tilbake på leeeenge. Gikk du mye ned under barselperioden? Stresser du? Spiser du bra nok? Har du økt treningen sånn plutselig? Særlig om du gikk mye ned i vekt, og i tillegg stresser litt og ikke har god nok måltidsrytme så kan den vente på seg. Men jeg ville nok tatt en tur til legen, tatt en g-test og kommet meg på vekta en tur.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Ikke meningen å være anonym der
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Jeg ville gått til en lege eller alternativ behandler. Det høres ut som du kan være i en eller annen slags hormonell ubalanse. Noen trenger hjelp til å rette opp dette etter svangerskap, fødsel og amming. Ei venninne hadde samme problemet som du og forsøkte dette: http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/vitex_a-c.htm Menstruasjonen kom etter 3 dager. Verdt et forsøk? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå