Gå til innhold

4 sykehus bagger???

#mamsen m/ 2 skjønne smurfer#

Anbefalte innlegg

Skrevet

en til meg, en til mannen min, en til bebisen i magen, og en til dattera vår på 2,5år!!!???

er d virkelig sååå mange man må pakke??

hehe, jeg får d travelt jeg de nærmeste dagene=)

bare amme-utstyret tar jo over halve plassen i baggen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ammeutstyr trenger du ikke ha med, de har pumper på sykehuset

Skrevet

hmm... Kanskje meget uvitende av meg- men hvorfor pakker du bagger til babyen? mannen din? og datteren din? ... Skal kanskje bo på sykehushotell eller ?

Bare lurte altså...

Skrevet

Ammeutstyr? Trodde puppene hang fast på kroppen jeg;o)

Skrevet

Jeg er 2 gangs og antar jeg kommer til å bli på sykehuset i 3 dager.Pakker derfor til 3 dager til meg selv.

Min datter på 5 år skal være hos mormor i 2 derfor pakker jeg til henne.

Min mann er voksen og kan kle seg selv;-) Han skal være med under fødsel, så feire og siste dagen vaske huset. Tranger ikke å pakke til han.

Til babyen pakker jeg bare "hentetøy",og bruker sykehuset sitt mens vi er der. De har og pumpe,bleier,bind og slikt så det pakker jeg ikke.

Om jeg glemmer noe, så kan mannen komme og levere det.

Så mitt og baby sitt får plass i en bag, og min datter har en egen bag.

Skrevet

Har ikke pakket enda jeg ;o) Pakker uansett bare til meg selv og babyen, i samme bag! De andre skal være hjemme :) Hvis alt går etter planen skal dessuten jeg hjem fort også...intet behov for å være på sykehuset i 3 dager. Bah! Men....kan kanskje forandre seg...

Skrevet

Jeg venter barn nr 3 i disse dager og jeg har aldri pakket mer enn hjemreiseklærne til den lille og til meg selv. Og selvfølgelig det du bruker at dusjsaker/hygieneartikler.

Ellers har jeg hatt med kamera, mobil, bok og veska mi med penger. Med andre ord-det man trenger for en vanlig overnatting.

Jeg har reist hjem samme dagen eller dagen etter begge gangene tidligere-har reist etter at barnelegen har sjekket bebisen og konstatert at alt er ok :)

Kan jo forresten være greit å ha med noe å spise på til mannen eventuellt.

Lykke til

Skrevet

Jeg har pakket to bager jeg!

En sykehus bag med klær til meg og den lille, hygienesaker osv,

Og så har jeg pakket en egen fødebag med de få tingene jeg skal ha med meg på føden. Det er sånne ting som noe å lese på, kamera, kortstokk osv, i tilfelle fødselen blir laaang! hehe.

Vi skal innom på en bensinstasjon på vei nedover å handle litt mat og drikke. Til sambo tar jeg bare med en ekstra t-skjorte Den han har på blir sikkert ganske så svett. Han skal ikke ligge sammen med meg på noe fødehotell så mer klær enn det trenger han ikke :-)

Skrevet

lurt å ha ekstra bukse, sokker og sko til far. Etter egen erfaring forige fødsel, då han fekk alt fostervatnet over seg, og måtte gå med dette til dagen etterpå. Iallefall lurt å ha det i bilen. Ellers har eg pappa ein bag (stelleveska) til bebis, og ein liten til meg og pappan. Håpar å koma på hotellet, så det er greitt med skift.

Skrevet

4 bager? Hva har du pakka?

Jeg pakker bare med meg klesskift, hygieneartikler, kanskje en ekstra t- shirt til far og hentesettet.

Storesøster får sikkert med seg en liten sekk til besteforeldrene sine, men hun har det meste av klær der.

Hva skal du med ammeutstyr på føden/ barsel? Det er ikke sikkert at melkeprod kommer igang før du er hjemme med babyen engang. Desuten har de pumper ol på sykehuset.

Skrevet

hei.

jeg har pakket tre bagger..

en til meg.. med litt klær,kamera ol å toalettmappe å tøffler

en til baby.. har pakka hjemreise sett i stelleveska å tatt me et par bleier å et teppe.

å en til far. me litt skift ol.

Vi bor tre timer unna nermeste fødeplass,så det blir ikke akkurat snakk om å dra hjem å hente noe hvis man glemmer,å far kan få æren av å ta på seg rene truser å tskjorter hver dag så han er så heldi å få egen bagg ja ;)

Litt langt å kjøre 6 timer tur retur får å skifte å dusje..

Skrevet

Kortstokk?????????????

Jøss, du heldig om du får tidog ork til det:)

Skrevet

hehe, vurderer å la mannen min fixe baggen sin selv,...uansett kommer den bare til å inneholde masse lesestoff, musikk og div mat....evt ett skift;)

vi bor jo bare 10min unna sykehuset=)

dattera vår må ha overnattingsbag klar tilfelle hun i hui og hast må hentes av besteforeldre eller leveres dit...(men satser på å føde på dagtid;))..

bebisen sin bag blir ikke så stor, men ønsker denne gangen å bruke private klær, og ikke sykehusklær...så får jeg noe å dille og dalle med=) er bare snakk om et par pysjer, ullbodyer/bomullsbodyer, hentesett o.l. meg selv brukte IKKE NOE ANNET enn sykehusskjorte forrige gang til tross for at jeg hadde med en bag full av klær.. har nok en tendens til å overdrive litt ja...;) vil ha med meg litt klær denne gangen også,..tilfelle jeg får lyst å "piffe" meg opp litt... men blir det som forrige gang, blir jeg vel å bare holde senga med puppene hengende ut til bebisen hele tiden;)

Skrevet

man får jo plass til ting til alle 4 i en bag da. skal jo ikke bo på sykehuset heller :P

Skrevet

Her snakker vi veske og ikke bag ;)

Skrevet

hihi, bøker og kortstokk???? joa, blir imponert hvis disse tingene blir tatt i bruk;-P

Skrevet

Jeg har også pakket fire bagger.....

1. I tilfelle jeg skal kaste opp over hele mannen som sist, har jeg pakket to skift, dusj utstyr, sandaler til innebruk og lesestoff. I morgen skal jeg bake pizzasnurrer til han :)

2. Til vesla har jeg ønske om å bruke eget tøy, så stellebagen er fylt opp med masse rosa nye klær.

3. Til meg har jeg pakket litt av hvert, har planer om å få opphold på hotellet, så litt "normale" klær til besøk, pysj og kosetøy er klart. Kortstokk, lesestoff og iPod er også i baggen.

4. Sønnen har også fått bagg med bleier, skift og tannbørste til overnatting hos svigers. Hmmmm, legger ved en tom matboks også i dag, og et par smokker tror jeg..... Lurt!

Det er sikkert alt for mye og alt for tidlig, men bedre mye enn lite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...