Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #51 Skrevet 15. februar 2010 Så lenge man legger ut innlegg her inne og spør etter andres mening, så må man bare fint takle det.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #52 Skrevet 15. februar 2010 Bra det er noen anonyme som fatter, enkelte er jo helt blåst! Det JEG synes var merkelig var at hun heller ville feire valentines fremfor morsdag med sønnen som hun ikke hadde sett på ei uke. Vet ikke hvordan det er med dere, men om jeg ikke hadde sett minsønn på ei uke, så hadde jeg for guds skyld ville hatt han hjem, også på morsdagen! Og de kunne feiret dagen før. Men det er vel slik at enkelte klarer man rett og slett ikke å forstå.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #53 Skrevet 15. februar 2010 Så man er blåst fordi man har en annen mening enn deg, HI? Du sitter her inne og kritiserer en mor som ikke har anledning til å forsvare seg selv og sine handlinger. Hvis det plager deg så jævlig, hvorfor tar du det ikke opp med henne face to face? Jæval feiging er du HI!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #54 Skrevet 15. februar 2010 Jeg sa ikke man var blåst hvis man hadde en annen mening! Årsaken til at mange virker helt blåst er at de tror jeg er en sykelig sjalu eks, bare fordi jeg setter spm-tegn ved hvordan hun prioriterer. Mann framfor barn. Okei. tydeligvis mange her som er lik henne. HI
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #55 Skrevet 15. februar 2010 Først og fremst, hvis du syns at det var så utrolig ille, at du virkelig måtte inn hit og klage på denne moren, så burde dere virkelig ha sagt NEI til at denne gutten kunne være der en ekstra dag. Ingen er lik deg HI. Ikke alle velger det du gjør. Så bare fordi du IKKE ville ha valgt bort barna dine på morsdagen, så må alle gjør det samme og da? Eller blir alle da merkelige mødrer som ikke prioriterer barna sine? Veldig lett å slenge dritt om noen her inne på nett, ikke sant HI?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå