Gå til innhold

Merkelig dame, synes nå jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, ta en chill pill HI.

Gutten ble kanskje lei seg, men herregud, han overlever.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er du som er den merkelige damen her HI. Kan hende gutten ble litt skuffa, men han overlever. Kan hende dem skal feire morsdagen på etterskudd i morgen.

Skrevet

..da kunne hun vel feiret valentinesday på forhånd i går når de hadde barnefri? Eller en av de andre 6 dagene?

Skrevet

Ja, det kunne hun. Men hun valgte heller å feire valentines dag enn morsdag. Så det skal hun få lov til uten å bli kritisert for det.

Smålig å kritiserer andre for valgene dem tar.

Skrevet

Smålig..? Har du ALDRI vært uenig i andres valg og satt et spm-tegn ved det?

Ære være deg.

Skrevet

Vet du hva 23.17, det er faktisk smålig å kritiserer denne damen, bare fordi hun valgte å feire valentines dag i stedenfor morsdagen.

Skrevet

Hun må da få lov til å mene det, uten at dere skal halshugge henne. Skjerp dere.

Skrevet

Er ikke alle som feirer morsdag da. Å er da vel ikke verdens undergang at hun spurte om dere kunne ha han så dem fikk feire valentines.

Jeg er oppvokst med at man feirer morsdagen. Mange av mine venninner er ikke vandt til å feire morsdagen, men dem feirer valentine dagen.

Syns du overreagerer.

Skrevet

Er jo nettopp negativ du er mot henne når du reagerer på at hun har spurt om dere kan ha gutten til i morgen. Lukter litt sjalusi fra din side jeg . Hun tør å spørre om dere kan ha han ekstra for at dem vil feire V dagen. Vil nok det du å, men tør ikke spørre noen om å ha barna dine. For du er redd dem skal snakke om hvor dårlig mor du er som drar fra barna dine på morsdagen.

Skrevet

Skjerp deg selv, 23.21. HI må dessverre takle at andre har sine egne meninger. Vi halshogger ikke henne, sier bare det vi mener.

Skrevet

Hehe, dere bitcher å klager på hi fordi hun skal respektere andres meninger, men dere respekterer da langt ifra hennes meninger. For en gjeng. Dummer dere bare ut.

Skrevet

Hvis du klare å lese 23.26, så spurte hi faktisk om hun overreagerer eller ikke. Og svaret fikk hun. Hvis hun ikke tåler at andre ikke er enige med henne, bør hun ikke skrive innlegg og poste det her inne.

Skrevet

Om du mener det er så merkelig at mamman til gutten ville feire valentines sammen med kjæresten sin, og at gutten skulle til pappan sin og deg en ekstra dag - så hadde dere bare kunnet sagt nei til henne da. Herregud, hva er problemet? Det er ikke sunt å henge seg opp i slike bagateller, HI.

Skrevet

Og du 23.26 er ikke akkurat den smarteste kniven i skuffen heller. Snakk om å kaste stein i glasshuset.

Skrevet

Det er om og gjøre å få kritisert hi, i et hvert innlegg så mye som mulig her inne ser jeg. Hadde det vært en mamma som hadde skrevet et innlegg slik; "Jeg vil heller tilbringe valentines day alene, sammen med kjæresten min, enn å ha sønnen min hjemme i dag på morsdagen" da hadde det haglet inn med dritt om denne moren. Hvor uansvarlig og korttenkt hun var. Ærlig talt, dere må ta dere sammen. Fremstiller dere selv som en stokk dum og teit gjeng.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Syns det er rart du har fått så mye pes. Man trenger jo ikke si nei til en tjeneste bare fordi man ikke ville gjort samme prioriteringen.

Jeg feirer ikke valentinsdag, fordi jeg syns det er tull, men syns det er trasig at barn ikke blir prioritert høyere av sin deltidsmor.

Skrevet

Eller hva om en mor hadde fortalt at far og stemor ville levere barnet på lørdag, fordi de skulle feire Valentines, da hadde nok stemor vært ei jævla drittkjerring, som får far til å prioritere henne framfor barnet...

Så lenge barnet er hos far halve tiden, synes jeg det er litt rart at hun prioriterer Valentines framfor morsdag, gutten er sju år, og vet nok godt hva morsdag er... Og selv om han ikke sier så mye om saken, så kjenner nok HI gutten godt nok til å se om han reagerer/blir lei seg.

Skrevet

Bra skrevet av dere tre siste her. Synes jeg hører hønsegjengen dersom far og stemor ville feire valentines day alene, haha, da hadde det blitt hetsing av den fæle stemora da. Uansett hva man gjør som en stemor her inne, så får man dritt. Fatter ikke at dere er mødre, og forbilder for ungene deres, det er skammelig.

Skrevet

Her jeg bor har morsdag vært feiret "i alle tider":.Min OLDEMOR feiret morsdag..Valentinesday eksisterte ikke da jeg var 16 år! Det er 16 år siden...Da var jeg i Sverige ei helg og overalt var det "alle hjertons dag" eller noe sånt,- og jeg visste ikke hva det var...Visste jo om valentines dag fra filmer, på samme måte som Halloween, men INGEN, INGEN som feiret det her til lands....Er vel kun de siste 5-6 år man feirer Halloween og Valenitnesdag her til lands...

SÅ da synes jeg det blir rart av en mor å foretrekke en ny tradisjon fremfor en gammel, særlig når det går foran sønnen..De HADDE kunnet feire Valentines natt fra lørdag til søndag??? Minsten min på 2,5 hadde laget kort i barnehagen og var stolt da han ga det til meg..Dattere på 6 var VELDIG bevist på at det var Morsdag, og pappa hadde vær så god og være med og kjøpe noe..

Jeg synes det er FRYKTELIG barnslig og prioritere kjæreste fordi det er valentines-dag....Som sagt, de HADDE kunne feire natta før?? Om datoen er så jævla viktig??? Tror dessuten at de aller, aller fleste "voksen" synes valentines-dagen er noe tøv, enda verre enn Halloween, om man skal kritisere ny-innførte tradisjoner fra amerikanske filmer..Det er det inntrykk jeg har, etter å ha snakket med både single, gifte, barnløse og mødre/fedre i min omgangskrets..GItt at vi er spredt over hele landet i alt fra Oslo, Bergen og Trondheim til små "utkantsteder" så vil jeg tro de representerer et gjennomsnitt av voksen nordmenn med vett i hodet????

Men vi vet jo at kvinner velger en mann som dreper barnet sitt, så lenge de får en rose og et kyss i ny og ned, så å sende vekk ungene så man får et "valenitnesknull" i fred og ro er kanskje ikke det verste som kan skje..Selv om det er utrolig barnslig..Ser for meg i kvinner rett under 30 som fikk barn før 20, og som føler hun har "Mistet" ungdomstida si og føler hun fortjener kjærestetid- litt mer enn de som er to om barna.......

Skrevet

Ser nå at mange faktisk kunne se mitt synspunkt på denne saken også, og ikke bare tro jeg er en sjalu stemor.. Takk! :)

HI

Skrevet

Hva er det som er så merkelig med denne damen da?

Skrevet

Det som er merkelig,- om du må ha det inn med teskje er;- Hun prioriterer en skikk tatt ut fra amerikanske UNGDOMSFILMER (!!!), fremfor en tradisjon med barn/mor ( og i november barn/far) som har eksistert i flere generasjoner i de aller, aller fleste familier uansette opphavssted, i dette landet......

Bare for å mest sannsynlig få seg et ekstra ligg av en mann hun ikke vet hvor lenge vil bli hos henne, fremfor og gjøre litt ekstra ut av det faktum at hun har verdens beste sønn? Som en "Normal" mor ville tenkt.....

Jeg vet forresten av den del "barnslige", men ellers veldig oppdaterte jenter og gutter i starten av 20 årene som synes valentines er for barnslig og "nytt" for de....De mener Valentines er kommet for å bli, men at det nok ikke vil "ta av" helt før dagens 12-13 åringer er voksne.....Da Valentines er så ny-innført at de ikke er "vant" til det enda....Det sier litt om en mor, med en 7 år gammel sønn, som altså synes en dag 20 åringer finner "Ny og barnlisg" som viktigere enn sønnen

Skrevet

Ser fremdels ikke hva det er som er så merkelig med dama.

Skrevet

Lukter bitter eksdame av de som hyler ut om sjalusi med en gang noen har så mye som en mening om noe eksdama til mannen gjør. Så utrolig barnslige kommentarer! Må da være lov til å reagere litt på dette, tviler på at det er fordi det er mannens eks at hun reagerer, men heller fordi det er en mor med andre prioriteringer enn henne selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...