marte har fått mage! Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Lurer jeg fælt på! Skal ha mitt første forsøk nå (altså ferskt), men håper jo på å få ut mange gode egg til frysing! For hvis jeg har forstått det rett, så slipper man unna mye av hormongreiene i forkant? Vil noen forklare meg? På forhånd takk for svar:)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Ved frys går man visst bare på hormonpiller i forkant av innsetting og Crinone etterpå, så det er en mye enklere behandling.
håpefull *er mamma* Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Ved fryseforsøk får man innsett enten i regulert eller naturlig syklus. I naturlig syklus tror jeg bare man setter inn når syklus og livmor er klar for dette. I regulert syklus (er det jeg skal ha), starter man med østrogentilskudd på 1. cd. Progesterontilskudd starter man med litt før innsett, men fortsetter også østrogentilskuddet. Er ihvertfall sånn jeg skal gjøre det, tror jeg ;-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 man går på tabletter og kapsler frem til uke 10 ca,så er ikke bare et par uker med tabletter og så crinone. men myyye enklere enn fersk ja. selv om de ikke er særlig snille med magen disse Progynova tablettene. Lykke til med forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå