Gå til innhold

Noen fra Akershus her?


 Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Akershus er jo stort, men tenker på rundt Lillestrøm,Lørenskog,Strømmen,Rælingen?

Jeg er innflytter og kjenner ingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg bor på Skedsmokorset. Hadde vært gøy å samle en gjeng fra Lillestrøm området så kan vi jo møtes... Det gjorde vi når jeg var i februarklubben 2007. Kjempekoselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Akershus jeg og, på Hagan ved Gjelleråsen.

Er gjerne med på en treff jeg, er også ganske nyinflyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Ja tanken med dette var at vi kanskje kunne treffes og holde kontakt.

For å fortelle litt om meg selv er jeg 28 år, og mamma til en gutt på 14 mnd. Flytter til Rælingen i mai, og samboer med en nederlender. Er hjemmeværende med sønnen min, og før jeg fikk barn har jeg jobbet i sas og drevet min egen butikk. Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ja enig.

Jeg er 30 år og mamma til en gutt på 3 år... Jeg jobber full tid som kundebehandler i Oslo og bor som sagt på Skedsmokorset.

Vi kan jo sette opp et BIM-treff for Oktober klubben en gang ut i mai kanskje... Jeg er forresten litt usikker på om jeg kommer til å bli flyttet over til November klubben da jeg har termin helt i slutten av oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også på Skedsmokorset, er 36 og har termin 21. oktober:) Hadde vært arti og møtt flere herfra, mai høres ut some en fin tid og møtes, da er vi jo litt på vei også.

 

Snupis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt å bli litt kjent med flere i nærheten :o)

Jeg er 28år og venter mitt første barn, veeldig spent. Var på UL igår, fikk se en liten spire på 1,7cm. Nydelig!!

Jobber med økonomi i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da satser vi på å møtes i mai! Det blir spennende!

Jeg venter også nr 2 Cicci, har en sønn på 14 mnd! Hvor gammel er din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på Skedsmokorset.. Er ganske nyinnflyttet jeg og, så kjenner ikke så mange i nærområdet. Er gravid med min første :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min ble 3 år i februar så jeg føler at jeg har glemt alt siden sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bor i Rælingen og er 37 med termin 21 oktober. Kjenner veldig få her i området da jeg kommer fra Vestlandet. Hadde vært kos å blitt kjent med noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn i gruppa her jeg... Er ei dame på 35 år fra Oslo som flyttet til Strømmen i juli. Har termin 8.10, men etter å ha mistet flere ganger ifjor er jeg foreløpig forsiktig optimistisk denne gangen, snart 12 uker. Hadde vært koselig å bli kjent med andre i området som skal ha barn samme tid som meg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sognejente 72:)

 

så morsomt at du har termin på samme dag som meg, det er det jo sikkert mange andre som har og da:) Men vi er jo i samme alder og bor i nærheten, så det hadde jo vært morsomt og holdt kontakt:)

 

Har du barn fra før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så koselig, velkommen :-) Håper alt går bra denne gangen da. Venter du nr. 1? Vi har som du kanskje har lest tenkt til å møtes en gang i mai, men det er jo en stund til. Snakkes/ Sees :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir barn nr 1 for både meg og samboeren ja, spennende! Vært på ny UL i dag og alt så fint ut så da tør jeg nesten glede meg jeg også! Mai høres fint ut! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være med? Jeg bor på Gjerdrum, men føler ikke det er langt til stedene du nevner.

 

Var i akkurat samme situasjon som deg da jeg gikk med snuppa. Kjente ingen.

 

Jeg er alltid klar for treff. Har lite å gjøre på dagen når snuppa er i bhg og mannen på jobb. Har ei jente på 2 år og termin 14.oktober. Selv er jeg straks 35 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal sette en dato og sted?

 

Hva med mandag 10. mai på Fratelli kl 18 kanskje?

Hvis vi blir mange er det greit å få til et langbord der, eller bare en kaffe evt. på Køh? andre forslag?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også :)

Og noterer treff 10. mai. Hadde vært veldig koselig!

 

Bor i Nittedal (rett ved deg "jegerklar", på Skytta)

Jobber i Oslo

33 år

Venter nr 2, har gutt som er 2.5 år fra før

Termin 4. okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med på Fratteli 10 mai. :o) Gleder meg allerede!

*Belle* vi kan jo snakkes og evt kjøre sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...