Gå til innhold

Noen fra Akershus her?

Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei igjen!

Ja tanken med dette var at vi kanskje kunne treffes og holde kontakt.

For å fortelle litt om meg selv er jeg 28 år, og mamma til en gutt på 14 mnd. Flytter til Rælingen i mai, og samboer med en nederlender. Er hjemmeværende med sønnen min, og før jeg fikk barn har jeg jobbet i sas og drevet min egen butikk. Hva med dere andre?

Hei,

Ja enig.

Jeg er 30 år og mamma til en gutt på 3 år... Jeg jobber full tid som kundebehandler i Oslo og bor som sagt på Skedsmokorset.

Vi kan jo sette opp et BIM-treff for Oktober klubben en gang ut i mai kanskje... Jeg er forresten litt usikker på om jeg kommer til å bli flyttet over til November klubben da jeg har termin helt i slutten av oktober...

Annonse

• 2 uker senere...

Sniker meg inn i gruppa her jeg... Er ei dame på 35 år fra Oslo som flyttet til Strømmen i juli. Har termin 8.10, men etter å ha mistet flere ganger ifjor er jeg foreløpig forsiktig optimistisk denne gangen, snart 12 uker. Hadde vært koselig å bli kjent med andre i området som skal ha barn samme tid som meg! :o)

Kan jeg være med? Jeg bor på Gjerdrum, men føler ikke det er langt til stedene du nevner.

Var i akkurat samme situasjon som deg da jeg gikk med snuppa. Kjente ingen.

Jeg er alltid klar for treff. Har lite å gjøre på dagen når snuppa er i bhg og mannen på jobb. Har ei jente på 2 år og termin 14.oktober. Selv er jeg straks 35 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...