Gå til innhold

HJELP, VI MÅ KJØPE NYTT BILSETE!


supernøtt

Anbefalte innlegg

-og det er jo en jungel der ute. aner virkelig ikke hva vi skal velge.

 

bortsett fra et trygt sete, trenger vi et som ikke krever så stor plass for vi har det trangt mellom bak-og framsetene.

 

noen som har et godt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi må også kjøpe nytt sete! det første vi har nå er maxi cosi, vært fornøyd med det egentlig. men vi har jo ikke prøvd noe annet, så...

 

lillemann er SVÆRT misfornøyd med setet sitt nå! det er trangt, og han vil slettes ikke ligge nedi der! han vil opp å se!! så det blir vel ut å kjøpe nytt i løpet av et par ukers tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg lurt på også! På tide å bytte snart. Og det erjo så mye å velge i, framovervendt, bakovervendt, med eller uten base.... Også sikkerhet såklart.

 

Kanskje poste på småtroll 1-2? De har jo rukket å gjøre seg noen erfaringer med setene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har acta gracco cosmic xtp og har vært kjempefornøyd med det til storesøster. Snart er det lillebror sin tur. Da vi kjøpte den var den best i test. Ser den har kommet dårligere ut siden, men det var da testet forovervendt. Og til baby bruker man det jo bakovervendt, så jeg legger ikke så mye vekt på DEN testen da...

 

Setet har fotstøtte nedi gulvet, så det er veldig stabilt når det er montert riktig. Er litt plundrete å montere synes vi da... Skal dra ned på babyutstyrsbutikken og få hjelp. Ikke noe sete til å drasse fra bil til bil hvertfall. Ingen base, men det tror jeg ikke det er på seter for "storunger"...:o)

 

Lykke til med jakten på det beste setet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi gooood plass enda, hadde jo ikke passert 7 kg på 6mnd kontrollen så har mange kilo igjen å gå på også.. ;o)

Men har vært inne og sett på litt diverse tester, forbrukerportalen har mange tester "liggende". Det jeg ser er at BeSafe Izi Kid (tror jeg det var) med isofix regjerer toppen nå!! Lykke til i jakten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kjøper beSafe vær obs på om det er med riktig beltelås, da noen av de som er produsert fra november og utover rett og slett løsner og ungen kastes ut ref: http://www.aftenposten.no/forbruker/bil/article3516803.ece

 

Disse er jo kalt tilbake nå, så skal jo ikke være i salg, men greit å være obs på det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så annonsen i går.. er jo en stund til vi kommer til å kjøpe nytt så regner med de setene er vekke til da =)

 

Men veldig viktig!! Takk for at du passer på ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi byttet forrige uke og kjøpte be safe izi combi x3.

Snuppa sytter som en dronnig og ser ut av vinduet.

 

vi hadde heldigvis det setet med riktig "lås".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bytte sete for 1 uke siden, kjøpte be safe izi combi (med riktig lås). Vi er kjempe fornøyd, lillegutt sitter så godt oppi der, og får tittet litt rundt omkring. Er 3 sittestillinger man kan velge i, kjempe fint, så han ligger fortsatt litt bakover. Setet kan man ha både bakover og forovervendt når han blir litt større.

 

Veldig fornøyd med sete vårt;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...