Gå til innhold

Fått dilla på noe da??


juni-august-mai gull:):):)

Anbefalte innlegg

Blir kansje feil å si at jeg har dilla på dette då,men bare MÅ ha den blå jif universal lukta rundt meg mange ganger dagen..blir sur å stresset om vi går tom eller det er lenge siden sist jeg vasket noe den dagen..så bad og skapdører og dører har aldri vært så rene:)

Å ikke minst spylevæske på bilen,spyler i et sett når jeg er i bilen og tvinger mannen min til å gjøre det når vi kjører sammen:)

 

Kjeller lukt mmm må ned i kjelleren til foreldrene mine hver gang jeg er der bare for å trekke pusten dypt noen ganger..

 

Garsje lukt og verksted mmmm

 

Is biter må jeg har mangen ganger dagen,vann med is biter mmm:)

 

Kom igjen jenter del deres diller med oss..

 

For min del er dette bare løye,er rart og se hvor avhengig jeg blir spesielt av jifen..bruker 3 til 4 flakser i uken..vet det ikke er gunstig og sniffe inn alt det der,men bare måååå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahaha, blå jif. Den var ny :-D. Morsomt. Har ikke opplevd dilla på noe særlig (eller sært) ennå. Dvs jeg hadde en periode på ca 2 uker der jeg hadde utrolig lyst på salt/salmiakk lakris hele tiden. Hamstret inn salte padder, salte bjørner, salte sild, dunder salt og div. Kanskje det ble total overkill, derfor jeg fikk nok.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellerlukt-dilla har jeg også :) må ned i kjelleren flere ganger daglig og sniffe den gamle lukta av vaskerom ogjegvetikkehva :) hatt det på alle tre...

har og dilla på isbiter. vi har kjøleskap med isbiter og derfra får jeg knust is i bøtter og spann.

han jeg deler avisa med, vil ganske gå fra skinnet når jeg sitter på kveldene og ser tv, mens jeg tygger ibiter som et knuseverk...

tidligere i sv.skapet var det lakris, da spiste jeg meter på meter med kick...

hadde disse lystene med forrige jenta vår også.

 

men han eldste, hadde jeg risgrøt og grønne epler. måtte ikke gå tomt for grønne epler! :)

og kjellerlukt-dilla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noe spesielt dilla... håper litt på den Jif-greia di da...Hørtes praktisk ut :) det blir jo så rent å pent :) Men parkeringskjellere digger jeg da... det har jeg alltid gjort. hehe.. :)

 

ellers har jeg bare spist love-hearts som en gal pga halsbrann. får litt panikk når vi ikke har det. litt redd for å få masse halsbrann igjenn

(5,5 mnd med oppkast å halsbrann setter spor) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Åh, endelig!!! Jeg er totalt avhengig av å lukte på antibak, sprittusjer og spylervæske. Jif fungerer til en viss grad, men er liksom ikke sterkt nok...Jeg får jo utrolig dårlig samvittighet da og forsøker virkelig å la være, men det er kjempevanskelig. Antibak bruker vi jo ofte på jobb, men i går måtte jeg bare sette den ned på gulvet og love meg selv at jeg ikke skulle ta den opp derfra. Og jeg orket jo ikke å bøye meg ned for å pumpe ut jævelskapet heller, så da ble det ingen sniffing...men da jeg kom hjem, puttet jeg nesa i spylervæskedunken...bare litt da....er ikke dette nesten som å ta dop? Leser og hører at frisører jobber trygt ut svangerskapet og tenker da at kanskje denne sniffingen av sterke midler ikke er sååå ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dilla på syrlige ting. Bær, smoothies, syrlig frukt og juicer. Elsker også vann med sitron i. Masse sitron!!! :)

Jeg hadde også en liten periode der jeg spiste mye salmiakk og salt lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appelsiner, leverpostei, pannekaker, sjokolade.. og cola..

Av lukter, er kjellerlukter, eksos (melder meg frivillig til å fylle bensin eller måke bilen), vaskepulver..

Av konstienser er kritt (har planer om å kjøpe meg kritt hver gang jeg er i nærheten av en bokhandel, men glemmer det som regel, kanskje like greit? ), mel, sand, snø, vaskepulver..

 

Kremt, jeg er normal altså, er bare gravid ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...