Gå til innhold

Innbrudd i hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt sikkert gal i deres øyene. Men nå i helgen har det skjedd mye innbrudd i forskjellige områder jeg bor i. Der de har brutt seg inn i 2.etajse. Jeg er liv redd for dette jeg...:( Og i vårt tilfelle da så sover vi alle mann oppe. Uff....jeg bare måtte dele dette med dere jeg. Er det noen her som har opplevd å ha sovet mens det har vært andre inne huset? innbrudd asså. Hva ville dere gjort i en slik situasjon hvis dere hører noen tråkker rundt i stua og rundt i huset?

Hilsen ei som er litt redd for tiden...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg skjønner godt at du er redd. Innbrudd er en guffen ting. Jeg våknet en natt av at det stod en mann ved sengen min, en helt ukjent en. Du aner ikke hvor redd jeg ble. Vekket mannen min, og han ble kastet på hue og ræva ut, jeg aner ikke hvem denne mannen var, men pissredd, det ble jeg. Det er mye gale mennesker der ute, ta forhåndsregler.

Skrevet

Kanskje dere kan ordne dere en innbrudsalarm??

Skrevet

Vdr. innbrudd så ringer du Sector Alarm og får en av de flinke gutta der til å sette opp en spesialalarm hos dere som går på soner.

F eks

Du går ut og setter på alarmen på hele huset.

Du setter på sone og setter på alarm på alle ytterdører/verandadører og avtalte vinduer.

Du får koblet røykvarslere til alarmen.

Og så kan du sove godt hele natta.

Blir det innbrudd eller brann så får i hvert fall alarmert rette instanser omgående.

Skrevet

Hehe, du bor vel ikke på Os? ;)

Det er isåfall en polakkbande som herjer, politiet har allerede snakket med en god del polakker, notert personalia osv.

De går rundt som "stumme" selgere, for å sjekke hus osv.

Jeg vil tro at nå om dagen er de fleste veldig obs på disse, så det blir vel ikke så lett å gjøre innbrudd nå som tidligere.

Bare pass på at alle vinduer og dører er godt lukket, da vil du nok mest sannsynlig høre om det er noen som prøver å bryte det opp om natta.

Eller kanskje innbruddsalarm er tingen?

Skrevet

Nei vi bor ikke der.F.. de polakkbandene asså. Folk blir jo så redd for dette jo. Vi har alarm vi på huset, men det hjelper vel egentlig lite når det ikke er på når vi er hjemme.Jeg tenker mer på at folk kan komme inn mens folk sover jeg da. Ikke når vi ikke er hjemme. Uannsett er det leit begge veier, men hvis man ligger og sover da midt på natten jeg tenker på da folkens. hehe...Jeg vet at det er alarmer man kan skaffe seg da.....:)

Skrevet

Uff,...så skummelt. Kjenner jeg blir redd jeg. Så bra gjort av mannen din. Helte stjerne til han fra meg i hvertfall....hehe...

Hilsen meg som startet innlegget...:)

Skrevet

Hva med å sette på alarmen når dere er hjemme også?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...