togutter Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Har dere med deres babyer noen ganger ut i bæresæle? Min baby er ett halvt år, og har bare kjent frisk luft til og fra bilen, og når vi er på trilletur.. Han har vel stakkar aldri sett verden ordentlig den lille fyren.. Jeg er jo alltid så redd for at han skal bli kald, bli forkjøla osv... Uerfaren og overpåpasselig 1.gangsmor jeg da ser dere.. Men det skader vel ikke? Så lenge tempen er ok da.. og hva er ok temp?
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Gå inn på tettinntil.no der er det mange som kan hjelpe deg med bærespørsmål:)
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har tatt med jenta mi (6 mnd nå) ut i elastisk sjal og meitai mange ganger. Når det ble kaldt og snø kjøpte jeg meg et mam bæreomslag som jeg har utenpå bæreselen og da har vi vært ute og gått selv om det har vært noen få minusgrader. Ikke lange turene vi har tatt når det har vært minusgrader da, men hun har aldri vært kald etter turene. I dag var vi på tur i et par pluss grader og hun var god og varm selv om hun bare hadde ullbody og ullstrømpebukse på seg under meitaien og omslaget. Jenta mi elsker å sitte i meitai'en, kikker seg rundt og er kjempe fornøyd med tilværelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå