Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg er bare sååå lite romantisk... Har kjøpt en (dyr) parfyme bare og et svært kort til min kjære som han skal få i kveld. Men jeg aner ikke hva jeg skal skrive.. synes jeg må skrive noe virkelig fint.. kanskje fra den dagen vi møttes og til nå.. men det er jo så kjedelig? herrelighet.. sku ønske jeg slapp unna..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Hmm hvis du er såå lite romantisk, tror jeg ikke jeg tør å foreslå så mye. For det jeg pleier å skrive er ofte veeeldig romantisk.. men vanskelig for andre å skrive noe personlig fra deg da. Ville gått for et dikt/sangtekst el.l. Sjekk Bob Dylans Wedding song- de par første versene derfra synes jeg er helt nydelig.. Ellers er det jo bare å skrive, hva han betyr for deg, hva du har funnet i ham, vektlegge alle de positive sidene hans.. .
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 haff.. ikke lett... og nå kommer han snart.. hjeeelp.. HI
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Har dere en sang? Som er spesiell for dere? Skriv den
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 ja, det har vi. Steve Holy med good morning beautiful, faktisk men kan jeg bare skrive hva jeg føler, hvor god han er og hvor godt jeg har det med han? at jeg gleder meg til babyen vi skal ha sammen og at han er en fantastisk stefar? og f. eks : I love you more than ever, more than time and more than love I love you more than money and more than the stars above I love you more than madness, more than waves upon the sea I love you more than life itself, you mean that much to me. noe sånn?? shiiit! jeg er dårlig til dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå