Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Når ble dere innkalt? Mitt barn er 2år og 7mnd, men vi har ikke fått time ennå. Hadde dere ringt helsestasjonen for å spørre etter time eller hadde dere ventet?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Vår gutt var vel 2 år og 1 mnd. Ville ringt og spurt:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Jeg ville ringt og spurt, men på helsestasjonen her vil de helst at barna skal ha rundet to og et halvt før kontrollen for de mener det er en riktigere alder i forhold til å kartlegge språkproblemer. Hvis de har en slik policy, pluss at de har havnet litt på etterskudd er ikke to år og syv så veldig sent, men det er like greit å ringe allikevel i tilfelle det har skjedd en glipp.
Ranveig R Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Ta ein telefon og spør. Her har vi kontrollen ved 2 år, ikkje 2,5. Då lille var 2 år og 2 mnd ringte eg og spurte, då hadde dei hatt så mykje å gjere med svineinfluensavaksineringa at dei viss hadde gløymd oss. Fekk time ganske kjapt (men måtte utsette pga vannkoppar, så ho var 2 år og 3 mnd på kontrollen). Då storebroren var like gamal fekk han innkalling i posten, timen var dagen før 2-årsdagen hans meiner eg å huske.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Ta en telefon dit og spør. Det vanlige er at de kommer på kontroll når de er et sted mellom 2 år og 2.5 år, så det kan virke som din helsestasjon er litt på etterskudd her.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Jeg tok en telefon og spurte, de var visst på etterskudd pga svineinfluensavaksine, men skulle få beskjed i løpet av en måneds tid. Da rekker hun nok en kontroll før hun blir 3...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå