har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 har i dag hatt en del blod i utfloden, og myyye menssmerter... ligger som ett belte rundt livet. helt nede i ryggen og magen, å så stråler det nedover i beina.. blitt enda kraftigere nå i kveld. men har ikke noe rier.. har en del kynnere som jeg kjenner godt, men ikke mere enn det! noen som tror at dette kan være starten på noe..? har hatt to veeldig raske fødsler. så er så redd for at jeg ikke skal komme fram. 40 min til sykehuset.. er dette bare modning, eller kan det åpne seg selv om jeg ikke har tydlige regelmessige rier?
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Kanskje like greit å ringe føden? Lykke til. Jeg ble satt i gang for 11 dager siden og fikk høre at åpningstiden min under fødsler er så korte at jeg ikke ville rekke frem til sykehuset denne gangen. Denne gangen åpnet jeg fra 5 - 10 cm på 25 minutter.
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 da tar jeg turen inn og sjekker...
FrøkenSprøken Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Har du fått mer vondt? Lykke til uansett. Får håpe at det ikke blir bomtur på deg:)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Krysser fingre for at du er i gang! Lykke til!!
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2010 heisann!! Jeg fødte ei lita jente den samme natta jeg!! kom inn på føden, å da hadde jeg 4-5cm åpning! fikk helt sjokk! hadde jo ikke hatt rier.. bare menssmerter samme dagen... jeg hadde jo fortsatt ikke rier, så jeg skulle prøve å legge meg og sove litt. men det var jo ikke så lett... fikk uregelmessige rier som var litt vonde klokka 01.00, og verdens fineste prinsesse var født 04.08 fødselen gikk fort og greit kom hjem dagen etter, og er i storform!! )
Mrs Mon-e Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Oi, hjelpes! Gratulerer så mye, godt du tok turen inn da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå