Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 26. juni står jeg brud med min kjære! Kunne vært litt gøy å lage en liten "klubb" for oss som var samtidig? Hvor langt har dere andre kommet for eksempel? Jeg har kjøpt kjolen og selvsagt bestilt kirken og lokalet og sendt ut invitasjonene, men klarer ikke bestemme meg for borddekorasjonsfarger... åååå, det er så vanskelig! hva med dere andre?
sol2002 Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Ikke samme dag, jeg skal 3 uker før deg.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 19 juni her. Har booket lokaler, band, bestillt mat, kjøpt drikke, kjole, dekor og innbydelser og bordkort. Her blir det hvite duker, hvite servietter, glasslysestaker med hvite lys, eføy i remse over hele bordet med ispedd med hvite roser og smalt hvitt sløfebånd med bittesmå sølvhjerter. Venter nå på prøvingsattesten slik at vi kan bestille tid på tinghuset og sende ut invitasjoner.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 19. juni her også. Har booket kirke og selskapslokale. De tar alt det praktiske rundt middag og servering så jeg slipper og tenke på alt det der. Skal ha møte med dem i løpet av uken slik at jeg kan sende ut invitasjoner. De skal jeg prøve å få lagd i morgen. Har bestilt kjole og er spent på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå