Gå til innhold

Vond korsrygg.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sitte og ligge stillinger er bra? har utrolig vondt i korsryggen, kommer innimellom, noen ganger så vondt at beina knekker sammen..

Hva kommer det av? kan det være bekkenløsning??

Er 24+5, så det er vel litt tidlig?

Tjukka :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg:-)

uff...korsryggsmerter er noe herk! Jeg har faktisk hatt vondt fra dag 1, og er nå 14 uker. Toppa seg sist uke, da kom jeg meg hverken opp eller ned av sofa/seng. Var hos legen og hun mente det trolig var mest muskulært og henviste meg til ostopat - skal dit i dag. Hun sa også jeg måtte få meg en gammeldags varmeflaske og ha på ryggen. Så da kom min kjære mamma løpende med en slik en, som hun hadde liggende. Tror du får de på helsekost/apotek også. Har brukt denne heeeele helga, min kjære festa den på ryggen med et belte så:) Er nesten blitt bra nå, helt fantstisk med hvordan varmen døver smertene!

Om du vil prøve husk å ikke full den helt full med vann, og trykk ut lufta, slik at den blir ganske flat, da kan du ligge med den under ryggen. Det er også veldig bra å ligge med beina høyt, fordi om du ligger strak får en naturlig en svai i ryggen, har en beina høyt rettes automatisk ryggraden ut og du får avlastet denne!

Håper det kan hjelpe deg også:)

Lykke til!

Lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...