LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 jeg kjenner noe hardt (som jeg er 99% sikker på er livmoren) ca.5 - 8 cm nedenfor navlen.... det høres langt ut, men er egentlig ikke det det er laangt over det benet! jeg er 13 fullgåtte uker i morgen, mandag. ELLER så er jeg 16-18 uker i morgen. jeg hadde en blødning da jeg var gravid sist, og gikk utifra det var en SA. men så var jeg jo like gravid 4 uker etter dette men da gikk jeg utifra at jeg var gravid på nytt og ergo er jeg 13 uker. tror dere det er sjanse for at jeg ikke mistet den gangen og er lengre på vei enn det jeg går utifra? jeg skal til legen på tirsdag, men vil vite om det er noe "håp" ... hehe... hadde jo vært kjempe koselig å høre at jeg ikke mistet den gangen :) jeg mener jeg har kjent bevegelse nedi der, og spesielt etter jeg har drukket brus!!! synes det er litt rart og føler livmoren er lengre oppe enn det den skulle... har en datter fra før,så kan jo være det er fordi jeg er 2.gangs
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Hei... jeg kjenner ei som mistet tiligere i svangerskapet sitt, så viste det seg at hun mistet en tvilling og den andre ble igjen, høres rart ut, men det går vist an, så du kan nok være så langt som du tror selv, og da stemmer det med at livmoren er det du sier den er nå... Også at du kjenner liv ) Når skal du på UL? Blir spennende å høre....
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 ja det har jeg hørt om!!! hehe... vi får se hva legen sier om livmoren mener hun jeg er mer enn 13 uker på vei, så får jeg nok en UL for å sjekke. (jeg har fått det i tidligere svangerskap, som har endt i enten SA eller MA). men at det stemmer med livmoren er jo kjempe flott jeg er så spent! 4 uker etter jeg hadde begynt å blø, var jeg hos legen. og han sa at hvis jeg var gravid igjen skulle jeg ikke komme inn igjen før ETTER 12 uker, og derfor har jeg ikke fått innkalling til ordinær UL enda men tipper det blir i mars en gang? jeg kommer med oppdateringer på tirsdag etter legebesøket hvertfall!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 det er fint, gleder meg til å høre hvordan det går
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 jeg tror livmoren din ville vært lenger oppe om du var kommet lenger enn 13 uker. jeg er 14 +1 og livmora er kanskje litt nermere navlen enn det du beskriver. men kan jo hende uansett:) men tror det er viktig at du ikke innstiller deg på at du har kommet lenger hvertfall. da blir skuffelsen så stor.... men lykke til i morgen da. får håpe du ikke hadde en abort likevel:)
assisi Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Om livmoren går så høyt opp nå må du jo være mer på vei enn 13 uker.. Min går opp til navlen nå, og jeg er 21 uker. Uansett; lykke til! En ultralyd vil jo gi deg svaret!
assisi Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Glemte å si at jeg venter nr 3. Tror ikke livmoren skal vokse seg såå mye større på kortere tid selv om du har født før? Min gjør/gjorde ihvertfall ikke det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå