Gjest Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg tilbyr nå meditasjons/pusteteknikker,avslappings øvelser ,på min spåkafee.Så du kan bli kvitt stress,blokkeringer osv ..Jeg har nå tilbud på spåing ink medtiasjon det koster 400 kr,...Da blir du spådd i alt du måtte ønske pluss 1-2 timer med veiledning av meg ink medtiasjon..Du kan bestemme om du vil ha det på msn eller på tlf.. Eller er det fra 200 kr,spørs hva mann vil bli spådd i.. Ta gjerne en titt innom hjemmesiden min.. http://spaakafen.page.tl Ha en fin dag alle sammen... Ps; Send mail til [email protected]
Snusky McClusky Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Heter du virkelig Michella Laila?
Snusky McClusky Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Jeg mente å skrive Michelle Laila.
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Mail adresse mi som er [email protected] ..Heter Laila jeg,men syntes Michelle var et nydlig navn.. Så derfor ble det michellelaila.. Hehe... Ha en fin dag videre,..
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Jeg tilbyr nå meditasjons/pusteteknikker,avslappings øvelser ,på min spåkafee.Så du kan bli kvitt stress,blokkeringer osv ..Jeg har nå tilbud på spåing ink medtiasjon det koster 400 kr,...Da blir du spådd i alt du måtte ønske pluss 1-3 timer med veiledning av meg ink medtiasjon..Du kan bestemme om du vil ha det på msn eller på tlf.. Ta gjerne en titt innom hjemmesiden min.. http://spaakafen.page.tl Ellers spår jeg de 5 første gratis med englekort.Englekort er fine kort.Det er besjeder fra dine engler,du får vite hva de vil du ska vite,hvordan du ska handle akkuart nå og de neste 3 mnd fra nå.. Ellers har jeg 3 pakker, 1) Baby pakken : gravid/når bli gravid/gutt /jente/hvordan fødslesen blir og gravidteten,alt med fødsel osv.. Kr 200 2)Pakke 2 : Alt du ønsker å vite , 300 kr... f eks forhold,hus/hjem/penger/kjærlighet osv.. 3) Alt du ønsker å vite samt ,1-3 timer med veiledning av meg på msn eller mob tlf..Jeg kan gjerne prøve å lære deg å meditere ,slik at vi prøver å fjerne blokkeringer ,stress osv.. Og jeg har taushetsplikt ,så meg kan du snakke med om alt,,, Send meg en mail på [email protected].... Da jeg ikke er så mye inne på disse sidene... Jeg spår deg innen 1 time fra du har betalt,.. Ha en fin dag alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå