....mammatilto... :))) Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 For en uke siden så kjente jeg en liten gullfisk som svømte der nede - ja kjentes nesten slik ut. Og like etterpå kom det et lite spark, etter det har jeg ikke kjent noen ting, og jeg er ganske redd for at det kan ha skjedd noe. Men har ikke vondt i magen eller har ikke blødd så får satse på at alt er i orden. Skal på ul til onsdagen :-)) så håper den lille har det bra i mammas mage :-) <3
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Helt sikkert alt bra..!! æ kjente heller ikke nå før æ va rundt.. 18 - 19 uke men har nu kjent den vær dag sia da.. hadde jo kjent litt sånn små ting men ikke nå som antyda på at det sprella en baby der!!
♥REBECCA♥ Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 helt normalt at det kan gå opp til et par uker før du kjender noe igjen så slapp helt av,ikke noe farlig:)
Alt-er-mulig Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Hei! Det er VELDIG enkelt å si ikke bekymre deg, men jeg synes ikke du skal gjøre det! Jeg hadde masse "gullfisk" følelse i en lang periode. Plutselig var det brått stille og det faktisk i nesten 3 uker! Jo nærmere 18 ukers kontrollen jeg kom jo større ble engstelsen!! Nå er jeg 22 uker og nå er det plutselig romstering, spark og herlige bevegelser der inne. Jeg har morkaken liggende i forkant og det kan dempe ned VELDIG sa JM! Pust med magen og gled deg til onsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå