grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 dagen i dag har vært helt fantastisk! dagen startet med gave fra lillesøstra mi som bor hos oss fordi hun går skole . gaven har en liten historie tilknyttet seg.. her kommer den i går var absolutt ikke min dag.. men jeg sminket meg og tok på meg den fine nye tunikaen min.. før vi i det heletatt greide å komme oss ut av huset merket lillesøstra mi at det var kommet noe på den.. knall rosa griseri som vi ikke vet hvor kom fra.. jeg ble helt utta meg og kjempe lei meg.. så i dag når jeg hadde stått opp kom min søte kjære søster med en pakka til meg.. hun sa jeg fortjener den fordi jeg er søstra hennes og fungerer litt som mamman hennes nå som hun bor så veldig langt hjemmefra <3 når jeg pakket opp gaven fikk jeg sjokk.. hun hadde lagt merketil hvor lei meg jeg ble i går og dratt og kjøpt ny likedan tunika til meg,... snille gode søstra mi <3 så fikk jeg kombinert gave morsdags/valentine av guttene mine.. det fineste kortet og et gavekort hos yndlingsfrisørsalongen min 1000 kr <3 og ikke nok med det han bakte yndlingskaka mi til meg også <3 for en fantastisk hærlig dag <3 hvordan har morsdagen/ valetines dagen deres vært?
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 nååw !!! det var en skikkelig fin gave så søtt!!! jeg har fått et kort av min datter på 2 år som hun har laget i barnehagen sin rosa, med masse glitter på, hvor det sto Til mamma, gratulerer med morsdagen!!! det ble jeg kjempeglad for :) jeg har sagt til samboer at vi ikke skal lage noe styr utav det... så mer ble det ikke vi spiste middag og boller hos svigers og hadde det koselig
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Jeg fikk en fin tunika av min kjøre datter på 2,5år og ett kjempe fint kort hvor det sto til mamma, gratulerer med morsdagen, hun hadde tegnet så fint på det:) så sa hun verdens beste mamma når hun ga det til meg jeg sto opp til kjempe god frokost:) så fikk jeg en orkide med potte av min kjære pluss ett fint valentins kort. så spiste vi boller hos min søster og koste oss der.
mammaløve Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Fin dag her også! Tulipaner og kort fra kjæresten på senga (og han lar vanligvis valentines forbigå i stillhet)med begrunnelse at jeg gikk under morsdag også, selv om beibien er i magen enda. Så ble det middag hos svigers, og jenta til kjæresten kom også med egenlagde kort og gaver. Ingenting er så kjekt som et hjemmelaga kort med påskriften "God balatius-dag" ovverakt fra en 7-åring som erklærer at hun elsker deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå