Gå til innhold

Er fremdeles kvalm:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 17 nå og fremdeles kvalm og må kaste opp av og til. Jeg har hatt flere gode dager innimellom "slagene" så og si, men plutselig tar det av igjen og jeg må kaste opp. Er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik er jeg enda å:)

er 19 uker idag...

Skrevet

Du er ikke alene, jeg begynner på min 19 uke nå, og jeg er ofte kvalm og kaster opp, særlig på ettermiddagen/kvelden... arrgh...

 

 

Men men det går i allefall over om litt over 20 uker...

 

Klem

Skrevet

Er i uke 23 og fortsatt kvalm nesten hver eneste kveld, samt plaget med ufyselig besk smak i munnen når jeg er kvalm. Har funnet ut at lite søvn og stress forverrer plagene.

Skrevet

Ja, det er spesielt ille om ettermiddagen og kvelden. Jeg begynner å bli litt små-desperat og lurer litt på om det er noe som ALDRI går over:-( Jeg var ikke sånn i de to andre svangerskapene. Da gav det seg rundt uke 12-14 for å ikke vende tilbake igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...