Gå til innhold

bekkenløsning??

blomsterpiken<3 spire i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg har fått bekkenløsning... trenger jo ikke å være det, men i dag har vi rydda og styra, vaske og stått i... og så begynte jeg å kjenne det i to punkter, på hver sin rumpeball opp mott korsryggen lissom... Også vondt nedover i beina... Noen ganger når e går lenge på jobb så kjennes det ut som beina skal falle av... hehe ikke akkurat, men det e nesten vokse smerter...

Er det noen andre som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som deg:-/ ikke noe behagelig:-( hadde ikke bekkenløsning med førstemann så detta kom som en kjip overraskelse. Fysio mener jeg har bekkenløsning, så da er det sikkert det du var også. Jeg har fått råd om å holde meg i bevegelse inntil smerter, men så langt som mulig unngå det som trigger smertene. Støvsuging og dytte tunge handlevogner sidelengs er noe av det verste, pluss selvsagt løfte på

mitt første barn, noe som virkelig ikke er til å unngå. Varmepute eller varmeflaske på rompa der smertene skyter nedover i beinet har også hjulpet. Pluss krykker når det er for jævlig å gå. Bruk brodder hvis det er glatt, du bør unngå uforberedte bevegelser for en hver pris, aldri skli eller gleppe fotfestet. Og unngå tunge løft. Går små turer med museskritt lol. Uvant - jeg er vant til å virkelig lange ut. Dette er virkelig ikke meg:-( liker ikke at kroppen min begrenser meg sånn. Sukk. Og over 20 uker igjen...

Skrevet

iiiisj da.. høres ikke bra ut.... synes det er så vanskelig når noen spør meg om alt dette med graviditet... som feks har du mye kynnere??? Vet ikke e vel... Vet jo ikke åssen en kynner kjennes ut jeg.... hehe...

Driver egen butikk så når jeg går og står i ti timer på jobben kjenner jeg det ekstra godt... Jobber med blomster, og det har jo vært en helg hvor MANGE e innom butikken så var 9 timer på jobb i går, så med mannen på fest, og i dag har vi stressa rundt... Så er vel kanskje ikkje så rart at e kjenner det litt nå.... ska i alle fall sove godt i natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...