Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Koffor skal ikkje man ta ibruk Ferbermetoden før ungen e minst 6mnd gammal? Har ei jente på snart 3 mnd som slite veldig med å finne søvnen sjøl, so har veldig lyst å prøve den no.. Om man tar en liten "vri" på Ferber, og istedenfor å gå ut og inn, sitte inne me ungen og stryke på h*n og styr og vesen, e det da "snillare"?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Hva med å heller prøve opp/ned metoden? Myyyyye bedre på små babyer. Ellers så har du også hysjmetoden (har ikke noe erfaring med denne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå