Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Lille prinsessa mi skal enten hete Thea eller så skal hun hete Malene... Både jeg og mannen min er enige der, å så syns vi Thea Malene er fint også, men vi vet ikke om hun skal ha dobbelnavn... Så da heller vi mer mot Thea.... <3 Nydelig! Hva syns dere om dobbeltnavn? Jeg har det selv, men blir bare kalt med det fornavnet, mannen min har også dobbelnavn, men her bruker vi kunn mellomnavnet... Derfor litt i tvil ang dobbelnavn.... De andre barna mine har enkelnavn )
Pinguuu Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Jeg syns begge deler er fint navn:) Vet om ei som heter Thea Malene:)
superspent75gravid Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 He he, Thea er verdens fineste navn, for det heter datteren min:)) Vi valgte å bruke bare Thea, for jeg synes det er veldig fint med et lite enkelt navn:)) Nå sliter vi med å finne et enkelt lite navn til neste mann, vet jo ikke om det blir guttt eller jente enda, men blir det jente er vi helt uenige... Jeg synes Tuva passer veldig bra sammen med Thea, men det er samboeren helt imot. Har pratet litt løst på Nora, men vi får se. Blir det gutt blir det antageligvis enten Isak eller Sivert:)) Ikke lett med disse valgene, for de skal jo leve med navnet sitt resten av livet...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2010 jeg synes både tuva å nora er kjempefine navn! Hvis jeg hadde fått gutt skulle han ha hett Tobias!
superspent75gravid Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Nå må jeg le;)) Vet du, jeg ville også at evt gutt skulle hete Tobias, men ble helt nedstemt av mannen!! Vi har nok ganske lik smak forstår jeg:))
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2010 hehe ja jeg ser det... jeg har 2 barn fra før, og de heter Emilie og Jonas, å nå kommer Thea... Synes det er enkle fine navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå