McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Har en nyfødt her og har glemt alt siden sist. Kan jeg ta han med ut med en gang nå som det er kuldegrader, eller skal vi være inne til han er en uke eller to? Ligger på rundt 0 grader her, litt minus nå snart kanskje
Tigerpote Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Jeg tror ikke det finnes restriksjoner på det lenger:) Høres greit ut i mine ører å ha ham med ut i noen minusgrader. Kle ham godt:)
Gjest Kira06 Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Enig med "Tigerpote" her. Så lenge det er tørr luft uten mye vind, så gjør det ingenting at det er litt kaldt. Du trenger jo ikke gå ute så lenge av gangen. Når de ligger i vognen, så er de uansett ganske godt beskyttet mot været. Men det kan være smart å ha ull innerst mot kroppen, og kjenne etter om han blir for kald i ansiktet. God tur:)
klar for 3? Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Jeg fikk beskjed på barsel om at det var bare å ta han med ut, men de anbefalte at det skulle være varmere enn -10. Og her på vestlandet burde det være litt varmere.
_Løvemamma_ Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Jeg spurte før vi dro fra sykehuset (i desember), og fikk beskjed om at det var bra å ta med nyfødte ut så tidlig som mulig, fordi om de får sollys/dagslys på huden så forebygger det gulsott. Så lenge det er varmere enn -10 og holder ham unna vinden så er det bare fint å gå ut (Hm. Nå gjentok jeg el egentlig bare det alle andre her har svart, men...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå