Gå til innhold

Har så vondt i dag :(

Anbefalte innlegg

I dag er bekkenet/ryggen så vond at jeg kunne slukt en hel eske paracet!! Skal liksom forsøke å bake boller i dag, men må ta det i puljer... Klarer bare et lite øyeblikk ved kjøkkenbenken før jeg må legge meg på sofaen igjen... Har aldri hatt så vondt før jeg, eller vært så plaget... :( *syte, syte*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141435734-har-s%C3%A5-vondt-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi kan vel ikke annet enn å bite tennene sammen og holde ut den siste tiden...

Nå har jeg satt bolledeigen til heving, i mellomtiden hviler jeg meg sånn at jeg er klar til å rulle ut bollene etterpå...

Aii, ikke bra!Har vondt av deg altså. Tenk så lang vei vi har gått for å få baby.Husker du hvor lenge vi prøvde. Tror jeg var oppe i 11pp jeg.

Jeg prøver å tenke på det hver gang jeg har vondt og er lei.

Anbefaler varmeflaske, super digg.

Snart er bebisene våre her!!!

God fastelaven!

Hei februar baby :)

Ikke bare bare å være på slutten av graviditeten..selv om jeg ønsket såå lenge å bli gravid.. :) Ble 14 pp'er her før spira satt...

Kanskje jeg skal gå til innkjøp av en varmeflaske..får se.. Men, vet ikke om det har så mye å si på denne ryggen min..eller bekkenet..eller hva det nå enn er som verker.. Så lenge jeg sitter i ro i en spesiell stilling i sofaen, så kjenner jeg det såvidt.. Så resten av kvelden skal jeg sitte sånn å strikke, se på tv og slappe av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...