Gå til innhold

Har så vondt i dag :(


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

I dag er bekkenet/ryggen så vond at jeg kunne slukt en hel eske paracet!! Skal liksom forsøke å bake boller i dag, men må ta det i puljer... Klarer bare et lite øyeblikk ved kjøkkenbenken før jeg må legge meg på sofaen igjen... Har aldri hatt så vondt før jeg, eller vært så plaget... :( *syte, syte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det hørtes ikke godt ut nei :( Har vondt i isjiasen i dag jeg, måtte legge meg på sengen etter å ha vært i dusjen, eneste som funker er å ligge for tiden... Men nå er det bare snakk om maks uker til vi får se de små nurkene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan vel ikke annet enn å bite tennene sammen og holde ut den siste tiden...

 

Nå har jeg satt bolledeigen til heving, i mellomtiden hviler jeg meg sånn at jeg er klar til å rulle ut bollene etterpå...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aii, ikke bra!Har vondt av deg altså. Tenk så lang vei vi har gått for å få baby.Husker du hvor lenge vi prøvde. Tror jeg var oppe i 11pp jeg.

Jeg prøver å tenke på det hver gang jeg har vondt og er lei.

Anbefaler varmeflaske, super digg.

 

Snart er bebisene våre her!!!

 

God fastelaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei februar baby :)

 

Ikke bare bare å være på slutten av graviditeten..selv om jeg ønsket såå lenge å bli gravid.. :) Ble 14 pp'er her før spira satt...

 

Kanskje jeg skal gå til innkjøp av en varmeflaske..får se.. Men, vet ikke om det har så mye å si på denne ryggen min..eller bekkenet..eller hva det nå enn er som verker.. Så lenge jeg sitter i ro i en spesiell stilling i sofaen, så kjenner jeg det såvidt.. Så resten av kvelden skal jeg sitte sånn å strikke, se på tv og slappe av :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...