Zeke Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Er 19,3 uker på vei, kan de se kjønnet da tru, tilhører desv. ikke Oslo eller noen av de store sykehusa, men de må vel ha gode UL apparat på de andre sykhuset også vel. Hadde vært så praktisk å vite det siden me har 2 av det samme kjønnet fra før. Litt dårlig forklart dette men, noen som veit?
Ronja&Odin Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 ja de kan se kjønnet på andre sykehus også...
Zeke Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 Håper at me får vite kjønet i morgo, er så spendt, å selvf. at alt er bra med den lille. Det så bra ut sist me var der så håper det stemmer Kan liksom tenke meg at det er litt bedre utstyr på de større sykehusa enn på de små land sykehusa hehehe Får lage en avtale med søsken (minstemann kaller den for det i magen siden den ikke har navn) at den skal ligge slik at vi får se at alt er bra å kanskje kjønnet.
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 hei:) Jeg skal også på ultralyd imorgen.. skal heller ikke på et stoort sykehus mn de kan nok se kjønnet der og om bebisen ligger rett til=0) er 19+1 uker imorgen jeg da.. Masse Lykke til=)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Levanger men blir og føde på lillehammer:) duda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå