edvina Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Hvor raskt etter fødsel følte dere at plager som tung pust og slapphet og høy puls forsvant? Gleder meg sånn til å kunne ligge flatt og ikke føle at det å puste er en kamp.Har født 2 ganger før men det er så lenge siden at jeg har problemer med å huske. KAn jeg forvente å føle at det er lettere å puste umiddelbart etter at barnet er ute???
Katinka_83 Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 grunnen til at det er ekkelt å ligge på rygg på slutten er jo at livmoren trykker på lunger og en av hovedvenene inn til hjertet. Så når den krymper vil jo automatisk trykket bli borte, så i teorien skal det gå fint å ligge på rygg så snart unger er ute
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Det går fort ja. Og lettere og puste blir det nok umiddelbart. Fødte for et døgn siden, og er allerede i MYE bedre form en før fødsel. Jeg puster, går og beveger meg mye lettere. Er ikke stor og tung lengre, og kan ligge på magen:-) Har fremdeles litt etterrier, (men de er på vei bort), litt sår og "stram" i underlivet, og spreng pga melk som er på vei. Men hva er vel det??? Lykke til!
edvina Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2010 Merket dere som sliter med høy puls en rask bedring eller gikk det gradvis???
edvina Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2010 Å så deilig å høre. Er til vanlig vant med å løpe noen mil i uken, men i dette svangerskapet har det vært så mange plager+sengeleie i noen uker og jeg har følt meg som en 90åring. ser virkelig frem til lange turer elller bare det å kunne puste normalt når jeg er i ro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå