Jada-har fire små Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 jeg skal være med på det og er kjempefornøyd med å få ekstra oppfølging og tre ekstra ultralyder (blir jo herlig å se nurket noen ekstra ganger:)). Lurer på om det bare er i Oslo go Akershus??
Jada-har fire små Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 de skal forske på diabetes i svangerskapet og diabetes 2 o.l. senere for babyen. De tar ekstra prøver av babyen når den blir født. De måler bmi og fettprosent av deg og tar noen ekstra blodprøver av deg når du går gravid. De tar ekstra ultralyder og ser etter litt andre ting enn ved ordinær ul.
Gjest Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Jeg er med, men er oslosk da:) Kalbakken for å være eksakt. Jordmor ga meg inntrykk av at det kun er denne og en annen bydel?
oi =) Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Jeg er også med..på veitvet helsestasjon i oslo. ble med i uke 6 og var på første kontroll uke 13. men har et spm...har dere målt magen deres enda? neste kontroll er i uke 24, er det vanlig at de venter så lenge med og begynne målingen!?
Gjest Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 De begynner ikke med målingen av magen før ca uke 24 så det er helt vanlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå