Gå til innhold

Mange dager igjen søndag 14.Fabruar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det 30 dager igjen...nærmer seg...sakte men sikkert:-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 dager:))) ønsker meg å bli tobarnsmamma i morsdagsgave!!!

Skrevet

48 dager:)

Skrevet

18 dager og selv om jeg påstår at jeg ikke er hverken klar eller utålmodig, så kjenner jeg etter tegn hele tiden :D Men det er sikkert normalt på denne tiden, eller? Hehe....

Skrevet

73 altfor lange dager igjen...

Skrevet

Jeg er 1 dag over termin, og syns det hadde vært stas med en morsdagsbaby:) Men det spørs vel...

Skrevet

10 dager igjen, og veeeldig klar kjenner jeg! :) Kom lille baby, kom! hehe:)

Skrevet

16 dager!! Jeg går å kjenner etter tegn hver kveld fordi da får jeg en del kynnere og stikkninger. Våkner hver morgen like gravid og skuffet :-P

Hun kommer når hun er klar for det, men i dette snøværet skjønner jeg godt at hun holder seg inne i varmen :-)

Skrevet

38 dager igjen her også... Og jeg klarer ikke mer venting!!! Jeg klarer, klarer IKKE mer!! Jeg drømmer noe vanvittig om fødsel og baby på natten nå, i tillegg til at det opptar en urimelig stor mengde av tankene mine i våken tilstand. Åååhåhåhåhå! Hva skal jeg gjøre? Kan ikke tiden bare forsvinne..........................

Skrevet

7 dager igjen -og ikke så mye som et bittelite tegn på at noe som helst er i ferd m å skje... synes nesten jeg har fått mindre kynnere. Og i morra reiser mannen min langt opp på møre - jobb reise. He he... der var han sist jeg gikk i fødsel også:)))

Skrevet

17 dager igjen....har gått super fort dette svangerskapet =O)

Skrevet

33 dager igjen! Vil de skal gå fortere!! Er helt klar for fødsel NÅ!!

Skrevet

66 dager igjen her:-) 26dager til jeg er høygravid:-D

Venter i spenning, men det går fort! Er liksom ikke så lenge siden testen var positiv syns jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...