MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Skjønner at det er vanlig med økt utflod når man er gravid altså, men jeg har de to siste dagene fått ut kjempeklumper med knallgul utflod... kommer i hauger, og må tørke og tørke for å få det bort... tenkte da første klumpen kom, at det her måtte være den berømte slimproppen, men det skjedde jo nesten hver gang jeg var på do.. er det virkelig vanlig? eller burde jeg sjekke det opp? har 17 dager igjen til termin... å kroppen er veldig moden og klar her...
ikkekvalm.no Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Det kan være slimproppen som kommer i deler, ikke bestandig den kommer ut hel som en "propp".Lykke til. Jeg er to dager på overtid og har ikke noen tegn til fødsel, blæhh...:-D
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 Å ja... Men burde det ikke vært noe blod da? Takk for svar:)))
ღMadame_mim ღ Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Det er ikke nødvendigvis blod i slimproppen, og det trenger ikke se ut som en propp i det hele tatt!! Det virker som at din går i deler :-)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2010 Tjoho... så flott da gitt:) Da gjør det jo ikke noe:))) Jeg er SÅ klar for å få ut denne beibissen... jordmor trodde ikke det var lenge igjen, siden jeg har hatt utrolig mye modning den siste tiden... takk for svar dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå