humlepiken Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Flere her med vondt i ryggen? Jeg er 34 uker på vei og er ikke kjempe stor eller noe, men har noe fryktelig vondt i ryggen av og til. Er dette vanlig? I tillegg kjenner jeg meg ofte utmattet av små gjøremål. Må f eks legge meg eller slappe av i sofaen en god stund etter å ha dusjet.. Skal til legen i morgen for vet ikke om jeg orker å jobbe lenger. Jobber i utgangspunktet ganske lite, ca 50 %. Midt oppi alt dette snakk om norges sykefravær osv får jeg nesten dårlig samvittighet, men tenker samtidig at det er bedre for arbeidsgiveren min å forholde seg til at jeg er 100 % sykemeldt enn at jeg kommer ene dagen fordi jeg føler meg ok, mens neste dag kommer jeg ikke. Blir jo veldig uforutsigbart for dem.. Eller hva tenker dere?
Aprilbarn mamma Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har også veldig vondt i ryggen. Jeg er i uke 32 og er heller ikke kjempestor. Jeg blir veldig fort svimmel. Jeg er foreløpig ikke sykemeldt, men jordmor har anbefalt meg å jobbe mindre og skal ringe legen i dag for å få sykmelding på 50 % eller mer. Jeg har også litt dårlig samvittighet nå som de diskuterer sykmeldinger i media, men det beste er at vi tenker på oss selv og minsten i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå