Gå til innhold

vond natt...


februar baby!

Anbefalte innlegg

hei jenter.klarer ikke å ligge i sengen lenger. Hadde så vondt i natt. var i middag igår og la meg ved midnatt,. kl 2 våknet jeg med kjempevondt i magen og trodde at nå var noe på gang. fikk varmeflaske av mannen min, men sov utrolig dårlig, og våknet av at smerten stadig kom tilbake+sterke kynnere.Sovnet til slutt, men det er den værste natten jeg har hatt hitill.

Kan det ha vært maserier eller modning/åpning?Er jo førstegaangs og termin imorgen, så ikke vet jeg. Var som sterke mennssmerter men bare i magen og ikke i ryggen.

 

Noen som kan hjelpe?Håper egentlig på en valentine baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevde det samme selv noen netter,men så ga det seg utover dagen.Føler meg nesten lurt,at noe var på gang og så visste det seg at det var det ikke.Hadde bare en vond natt lissom.

Men jeg har gått rundt med noen rare murringer nederst i magen,baken og ryggen siden i går.Er ikke regelmessig så jeg tror ikke det er rier,men de er ikke noe gode hvertfall.Kjenner meg rar og har vondt for å sitte.

Er også førstegangs så jeg vet heller ikke hvoran ting starter og kjennes ut.Håper noen har mer erfaring og kanskje kan gi oss svar på hva det kan være:)

 

14 dager igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...