Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Hva slags utstyr har dere? Jeg skal begynne med den hobbyen nå, men er ikke helt sikker på hva jeg MÅ ha.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Du må vel strengt tatt ikke ha så veldig mye Tror det er hva man gjør det til selv, men spørr på pandora! Jeg syns det blir finest hvis man har en farge som går igjen gjennom hele boken, ikke så veldig sprikende farger på de forskjellige sidene. Lim og sånne "puter" med dobbelsidig teip er vel kanskje et must. Gå på en hobby butikk og tenk deg ut en side du har lyst til å lage Eks; VINTER sølv glitter bokstaver kanskje en form til å lage snøkrystaller (hvis du ikke er så flink at du klarer å lage selv) Også et eller fler super koselige bilder av vinter (kanskje ake bilder?)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Takker for svar Var ikke tankt å lage album, men kort Så jeg dytter mere jeg
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Hvis man skal holde på masse er det greit med masse forskjell ark, ensfarget (bazill) og mønsterark. Man trenger lim og det er veldig greit med et skjærebrett. Ellers er det masse ulik pynt å få tak i, blomster, blonder, charms, stempler og tusjer. Hvis du skal lage kort kunne kanskje noen ulike stempler være noe, både tekst og figurstempler. Prøv å se om det er en scrappebutikk i nærheten av deg, der kan du få masse gode tips (syns ikke panduro er best å spørre)
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 på -nille har de mye utstyr til scrapping uten at det koster skjorta.der har jeg handlet masssse:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Tuuuusen takk dere )) Vi har Nille ja Vi har også en liten panduro butikk her Får ta meg en tur og se/spørre. Gleder meg veldig til å begynne, men kvier meg også, for tenk om jeg ikke klarer det, at kortene blir stygge...Dårlig selvtillit her, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå