blessed87 Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 hei jenter har noen av dere erfaring med hensvik sprinkelseng fra ikea? synes denne er utrolig fin,vertfall på bildet på nettet. og den er jo veldig rimelig også,845kr. har sett på en nyyydlig seng på babyhuset i haugesund,men den kostet jo 2200kr... så defor lurer jeg på om den hensvik er god kvalitet?
husmus &2 Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Vi har den fra før og kommer til å kjøpe en til nå. Den er helt grei, ser ikke helt poenget med å betale flere tusen for samme funksjon, men det er nå meg.
saa09 Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har hele serien, og er knall fornøyd. Den har holdt seg utrolig bra, så nå skal mini arve alt sammen, for det er like fint. Mens storebror skal få nye møbler:-)
hegeno Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Ikea har kommet svært godt ut tidligere på tester av barnesenger (i forhold til sikkerhet). De kom også godt ut på tester av stellebord.
Glad tobarnsmamma Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Den ser jo veldig fin ut. Men er det slik enda at Ikea sine mål ikke er like "vanlige" norske mål, slik at en ikke kan kjøpe madrass, laken m.m. andre steder (f.eks. Kid, Princess o.l.) ???
Leona77 Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Jeg skal kjøpe den sprinkelsenga Ikea har vanlige mål på madrasser nå.
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har den og et av de tilhørende møblende til sønnen min og mini i magen skal arve! enig i at det er bra bris/kvalitet, og vi er veldig fornøyd. Madrassen har standardmål.
Gjest Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 jeg har lurt på det stellebordet som kom ut som best i test.... Er det standardmål der også, eller bør man kjøpe stelleunderlaget på IKEA også..? Noen som vet?
ღMadame_mim ღ Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har kjøpt den sprinkelsenga dersom det er den hvite dere mener. Den er ikke bare fin på nettet, den er veldig fin i virkeligheten også. Det er ikke mulig å se forskjell på denne og de dyre variantene synes jeg!! Angående stellebordet vet jeg ikke, jeg har valgt å ikke ha stellebord i det hele tatt. Jeg kjøpte heller en fin stellematte på happyland og en badebalje. har ikke plass til stellebord på badet og ville ikke ha det noe annet sted :-)
NitaMora Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 jeg hadde tenkt å kjøpe hele Leksvik seng og stellekomode fra Ikea. Ikea kommer ofte bra ut i tester og da er d jo ikke no vits å betale no mer enn man må... Ikea har også en billig hvit stellematte med opplåsbare kanter... tror den koster rundt 100 kr
Helann og lillebror Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Vi har hvit Hensvik sprinkelseng til vesla på snart 2 år og har vært veldig fornøyde. Kjekt med 2 nivåer og muligheten for å lenke den sammen med dobbeltsenga når de er små! Ser god ut som ny enda! Og madrass er standardmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå