Gå til innhold

Ja da har vi byttet til sprinkelseng, og nå vil han ikke sove...


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Uff stakkars, nå har han vært våken 1.5 time.

 

Sovnet kl 23, og vi la han i sengen. Sovnet på pappas sitt fang(noen dager sovner han i fanget andre dager legger vi han i sengen og han sovner selv)

 

Så våknet han, sambo gikk inn, NEI ville ikke sove. Jeg gikk inn med puppen, NEi, Vil ikke sove. Nå sitter sambo der igjen.

 

Kan være tilfeldig, fikk middags glass for 1. gang, men virker ikke ut som den er magen heller.

 

Har smurt med den tannlindreren nå, kanskje det er tenner.

 

Skiftet på sengen hans for et par dager siden så han skulle få med lukten på dyna(lakenet er nytt) bamsen er der, har helsetepper rundt som han hadde i vuggen for å gjøre det lunere.

 

Er det noen andre som har hatt problemer med ny seng?

 

Ser ut som dette blir en laaaaang natt. Er svak også for han strekker seg etter oss. Jeg tar han da litt opp, så legger han ned. Sambo er sterkere. hehe tenker at om han har det vondt så må han jo få kos og trygghet,,,,,,

 

jaja det ordener seg vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sympatiklem herfra!! Jeg håper dette bare er første natten! Må sikkert bare prøve å være litt streng med han ja! Hvis de får viljen sin er man jo kjørt:)

 

Vi byttet til sprinkelseng allerede når han var 2 mnd. Han var rett og slett ikke noe glad i vuggen sin. Og etter vi byttet sov han mye bedre! Merkelige de små søte barna våres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått nå??

Hvis det ikke var tenner, middag osv tenker jeg at han gjerne trenger litt tid.. men det er uansett ikke noe kjekt!!

Hold oss oppdatert!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke mye søvn den første natta. Men jeg prøvde å være streng, la han ligge i sengen. Smurte med dentanox og det virket som det hjalp.

Sov ikke mye men ble et par timer på øynene.

 

Så i natt sovnet han i sengen selv, men etter 1,5 time våknet han. Hadde hele hånden i munnen, smurte på gommen. han var rolig men ikke i sove modus.

 

Så lot han ligge, så var det skrik, gir han litt pupp sovner...

så sov han til 0530- uff så tidlig tenkte jeg, men sovnet etter litt pupp. sov til 11.

 

Så det er nok noen tenner som er på gang... Han hadde litt feber på torsdag og fredag kveld. men ikke noe annet. Er det ikke sånn at feberen hjelper tennene frem eller noe. pga temperaturen i gommene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...