CMH Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Idag har jeg vært oppe siden 0600. Jobbet siden kl 08 til 16. Og hatt besøk av et vennepar istad, drukket litt cider ol. Er sliten, men har vært en fin dag Dere da? Kjeeder meg litt, gubben er ute en tur..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Sov til 0630, da kom vekkekomiteen opp i senga mi, sett Albert Aberg, bakt sjokoladekake, vært på workshop i aerobic, spist middag på restaurant med familien, og drukket vin og hørt Cohen på spotify. Nå skal jeg sove. Snart.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Stått opp, krangle med gubbekreket, dratt bomtur på den koselige "kyllingkafeen" og måtte nøye oss med kjipe "vaffelkafeen", hengt på senteret og krangla med ungen, dratt hjem, spist pølser og sett på tv.
Gjest Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Trent, vært hos svigers, vært på café med to venninner, kost masse med kjæresten min<3 og spist altfor mye godis. :-))
solstråle69 Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Vært i slalombakken i hele dag, og snuppa på 4 tar nå heisen alene - kjempestolt lita jente! (Mamma og pappa er litt stolte også, kan du si.. )
Ranveig R Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Ungane har sove hos mormor og besten i natt. Eg er sjuk, så har vore oppe og hosta halve natta. Sovna utpå morgonen, sov til kl 13. Middag hos mamma og pappa kl 13.30, kom heim igjen ca 17.30. No ser eldste på Newton og et kveldsmat, lille er i seng, mannen leikar med pc'en sin, eg hostar meg gjennom DiB.
Brillefint - Jadda! Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Årets første skitur - og guttungens første skitur i pulk:) Så har vi vært på kaffebesøk og så nå jobber jeg litt og forbereder uka som kommer! Har en prøvebunke jeg må rette, men vet ikke om jeg klarer i kveld. Trøtt.no!
Rampongi Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Sto opp 0700, da var piraten full av liv. Har trent og spist kake og er nå igang med middagen Rolig vanlig søndag her i gården, bortsett fra kaka da.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 Mannen overrasket og smittet meg med omgangssyken, så det meste av dagen har jeg tilbragt i sofaen. Har fått i meg et tørt knekebrød da:) Unga har heldigvis vært på middag hos mormoren og morfaren sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå