bunnie Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 vi skal en tur til tyrkia når jeg er i uke 28/29, det går vel bra med flyselskapets regler og sånn det?
Nikki 75 Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Det må du nesten sjekke med det aktuelle flyselskapet, og så må du passe på at forsikringer/helsetrygd dekker...
W29 Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 og så må du passe på å ikke føde der, da er ungen automatisk tyrkisk og du får et helvete med å få med deg ungen hjem... hørte om ei som fødte for tidlig så ungen kom i uke 32 eller noe i tyrkia, og brukte mange mnd på å få med seg ungen hjem. de måtte reise hjem til norge osv for de fikk ikke være i landet lengre. var visst et helvete..
meg68 Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Pass også på å få med deg svangerskapspapirene dine.....
meg68 Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 mener sånn i tilfelle du blir stoppet på flyplassen og hvis det skulle skje deg ting så er det viktig å ha med papirer...
lystpå Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Jeg reiste til Tyrkia med Detur i høst. var da 22/23 uker på vei. Fikk problemer da jeg skulle hjem fordi det flyselskapet vi reiste med ikke flydde med gravide som var over 22 uker på vei...Ble mye styr og det endte med at vaktene ba meg om å skjule magen og lyve for de på flyet om hvor langt på vei jeg var. Hadde med attest fra lege på vei nedover, men da gjaldt norske regler. Ville ha undersøkt litt hadde jeg vært deg! Sånn utenom det var det helt topp å være gravid i Tyrkia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå