FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Jeg må jo sitte her og gjette meg frem til hvem folk er jo. Kan dere ikke hjelpe meg litt på vei ihvertfall?
Patetica fåkksi Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Vi er vel egentlig de vi alltid har vært, med et par nye. Hvem lurer du på da?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2010 Jeg lurer vel egentlig på hvor alle jeg kjenner er, og om de er her i det hele tatt? Nekter å tro at spurven er forsvunnet, eller fumlis for den sags skyld. Gunnar er ihvertfall litt gjenkjennelig, selv med nytt nick. Ting var plutselig litt rart og fremmed her...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2010 Det er helt sikkert flere jeg søker etter også, men jeg har vært dib-fri så lenge at jeg ikke henger helt med;)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Tsk. Godt å ha deg tilbake;)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2010 der du er ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå