Gå til innhold

Mensmurringer og utflod


weetee

Anbefalte innlegg

Jupp, det har jeg hatt mye av denne uken.

Noen andre? Leser mye om at mens-aktige murringer er helt normalt i første trimester, men kjenner det gjør meg litt nervøs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også kjent en del på mensaktige-murringer i underlivet! Litt smånervøs her også, men har nå både lest og fått det fortalt at det er helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt mye mensmurring i nedre del av magen. Blir litt bekymret selv, men har hørt det er gaaanske normalt. Så tror vi bare kan slappe av:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i klubben med mensmurringer jeg også! Men jeg synes det er bare deilig å kjenne at det skjer noe! :)) For det er jo heeelt normalt og egentlig et godt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.... Ventet mensen på onsdag, men har hatt så mye murringer at jeg ikke orket å sjekke før i dag.... Og der lyste det GRAVID 2-3 uker!!! Jippi!! Sist hadde jeg en del blodig utflod i nesten hele svangerskapet uten at det var noe galt.... Men man blir litt bekymret av det, så håper jeg slipper det denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også murringer hele tida,er 6+1 i dag.Håper at det går bra! Må stadig fly på do for å se at det ikke er blod på toalettpapiret...slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare slapp av =) mens murringer er helt normalt..har hatt d hver gang jeg har vært gravid..skjønner dere blir nervøse men det er faktisk sånn det skal være. det vil gå over når dere kommer lengre i svangerskapet.

 

lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...