Gå til innhold

Mensmurringer og utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jupp, det har jeg hatt mye av denne uken.

Noen andre? Leser mye om at mens-aktige murringer er helt normalt i første trimester, men kjenner det gjør meg litt nervøs....

Skrevet

Jeg har også kjent en del på mensaktige-murringer i underlivet! Litt smånervøs her også, men har nå både lest og fått det fortalt at det er helt normalt!

Skrevet

Har også hatt mye mensmurring i nedre del av magen. Blir litt bekymret selv, men har hørt det er gaaanske normalt. Så tror vi bare kan slappe av:-)

Skrevet

Melder meg inn i klubben med mensmurringer jeg også! Men jeg synes det er bare deilig å kjenne at det skjer noe! :)) For det er jo heeelt normalt og egentlig et godt tegn!

Skrevet

Samme her.... Ventet mensen på onsdag, men har hatt så mye murringer at jeg ikke orket å sjekke før i dag.... Og der lyste det GRAVID 2-3 uker!!! Jippi!! Sist hadde jeg en del blodig utflod i nesten hele svangerskapet uten at det var noe galt.... Men man blir litt bekymret av det, så håper jeg slipper det denne gangen :-)

Skrevet

Har også murringer hele tida,er 6+1 i dag.Håper at det går bra! Må stadig fly på do for å se at det ikke er blod på toalettpapiret...slitsomt.

Skrevet

bare slapp av =) mens murringer er helt normalt..har hatt d hver gang jeg har vært gravid..skjønner dere blir nervøse men det er faktisk sånn det skal være. det vil gå over når dere kommer lengre i svangerskapet.

lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...