Gå til innhold

wow.. ehm,ok ja gratulerer da

Anbefalte innlegg

Skrevet

var svaret jeg fikk da jeg fortalte en i familien at jeg var gravid igjen ! aaaargh !!!

er det mulig å være så smålig???? jeg får lyst til å bare holde meg vekke fra hele familien til babyen er kommet, så kan de si hva de vil...

vår lille baby er jo velkommen!!! <3 <3 <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det var sånn eksen min reagerte faktisk, da jeg sa jeg var gravid 2 år etter bruddet. Morsomt. Enkelte mennesker er bare rare. Overse det, det er ikke verdt å kaste bort energi på å irritere seg over folk som er sånn:)

Og Gratulerer! Hurra for ny baby på vei:)

Skrevet

hehe ja ekser KAN jeg jo forstå på en måte da ;) men når det var gått 2 år var det vel ille selv om ;) hehe... ja du har vel rett i det , jeg ble bare så paff!!! at det går an liksom... men men :)

tusen takk for det!!! :) :)

Skrevet

Har hørt verre.. Da vi fortalte svigers at vi skulle få nummer to, ble svigermor rasende, kalte meg en dårlig mor og sa at jeg ødelegger livet til sønnen hennes og rådet meg til å ta abort fordi hun hadde sitt eget liv og ikke kunne bli plaget med flere barnebarn.

Er nå 19+3 og hun nekter å prate om svangerskapet i det hele tatt. Fikk blodning i uke 14 og skulle til sykehuset for å få sjekket ut om jeg holdt på å miste. Hun nektet å kjøre meg (mannen var bortreist og jeg har ikke lappen) fordi hun mente at det å miste var det beste som kunne skje.

Sigh

Skrevet

Å fy flate, enkelte mennesker skulle det vært lov å lappe til. Dere skal ikke få barn fordi HUN har annet å drive med? Da skulle hun fått fullstendig frihet for min del, hadde ikke besøkt dem engang så lenge hun har den holdninga til det...

Skrevet

???????????? Ka farsken?? Finnes det sånne mennesker?? Nå tenker jeg på hun som var litt uheldig med svigermora, blir sittende å måpe jeg!

Huff ja, takk og pris for at vi alle er forskjellige:)

Lykke til med baby på vei alle tre! - Og ikke minst: Gratulerer!!

Skrevet

Tror nok bare de ble litt overrasket og ikke helt visste å de skulle si :) Mange som reagerer myyyyyye verre enn det der som jeg ser flere har komentert her inne :) Min mor reagerer hver gang med å si at jeg har bare m å ta abort, og spørre om hvorfor jeg skal få flere når hun har mistet så mange osvosv, så jeg syntes så absolutt ikke du skal kutte ut noen i fam for den gitt :) Bare vent til magen kommer skikkelig og du og andre kan kjenne spark der,så kommer gleden på alle kanter for at barnet er på vei :) Lykke til videre :)

Skrevet

huffda!! nei den var ikke så god nei :o at det går an altså.... det er jo sykt hvordan folk kan reagere, det er jo et lite uskyldig BARN det er snakk om :) verdens fineste gave jo :)

jeg ble bare så paff, jeg skjønner liksom ikke hvordan noen kan ha seg til å si noe negativt i det hele tatt!! jeg trodde man skulle være positiv om noen fortalte at de ventet en baby! men noen tenker vel ikke så langt.

jeg kutter de nok ikke ut nei, men jeg er sjokkert jeg over hva min familie finner på å si :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...