Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 info: - siste mens 26/1 -syklus dag 13- positiv el-test har hadd mensmurringer- smerter siden positiv el-test og er i dag på syklus dag 19. har hadd positiv el-test i 6 dager. - går bynte det å komme pitte litt brunt/rosa i truseinnlegget, ikke hele tiden å så stoppet det opp til nå i kveld bynte det på igjen -stikkinger/illinger i brystene ikke hele tiden -smertene sitter over hele livmoren og varierer fra venstre til høyre side og så går de ned over lårene, bynner å bli veldig sliten nå som jeg har gått sånn i dager. -har til vanlig en syklus på 35 dager. og el bruker å komme positiv test på dag 18, mn denne gang dag 13. - har tatt negative graviditetstester fra billige tester. noen som kan hjelpe meg med å dele erfaringer???
Lille diamant Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Det kan jo høres ut som du er gravid?? Eller det kan være at kroppen din prøvde å slippe ett egg den 13, men at den ikke fikk det til. Og da kan man få positive EL-tester i mange dager etterpå, fordi kroppen kanskje prøver å slippe egget på nytt senere i syklusen. Men kanskje du skulle prøvd å tatt en annen type graviditetstest om noen dager, for billigtestene er jo ikke de mest sensitive etter min erfaring
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 har positiv el-test på dag 7 nå, bruker clearblue digital el tester så slipper å tolke streker. skulle kansje ha prøvd en annen test, skal ringe å snakke med legen i morgen, det mest uutholdelige er at jeg har sånne mensmurringer som sitter i korsryggen, livmor og ned over lårene. er tungt å ha det som dette i allefall å gå med positive tester hele tiden. sist graviditet slo billigetester ut 1 uke før clearblue pluss og den digitale slo ut ennda en uke senere å da sto det 2-3 uker.
Lille diamant Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 okei men då er det vel sansynlig at billigtesten hadde vist positivt om du var gravid nå. Da er det vel kanskje eggløsningen som er på vei da. Jeg har alltid murringer i mage og rygg i flere dager før eggløsningen og etterpå, så vet hvor ubehagelig det er. Får håpe du finner utav det etterhvert, lykke til ihvertfall
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2010 jaja hadde mens 26.01 det var 1 mens etter SA nå i dag ringte jeg legen har dag 8 med positiv el-test altså fra eggløsning startet. legen sa ENTEN ER DU GRAVID ELLER SÅ ER DET EGGE SOM IKKE SLIPPER. men så gjorde jeg det du sa, bytt en g-test å der er det fan meg et svakt kryss, men skal graviditets tester slå ut positivt når det er så tili regnet ut fra 28 dager i stede får 35 dagers syklus og da har termin blitt 2 uker og 6 dager i dag, skjønner ikke noe, men jubler ikke ennda da testen var så svak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå