Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Ifølge navneguiden her inne, og ssb så er det ikke et navn.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Har hørt Othilie, har du bare skrelt vekk O'en eller er det et navn?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Aldri hørt før men syns det var ganske fint
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 syns Gudmund Rævsprekken klinger salig bra i mine øre..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 På engelsk har man Tilly, eller også Mathilda. Veldig pent!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 ... altså synes jeg at Tilly er veldig pent, Thillie er jeg ikke så vild over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå